Ga Terug   VoetbalPortaal Forum > OVERIGE ONDERWERPEN > Soccer Games
Home Forum TOTO Registreer

Soccer Games Discussieer hier over alle soccer games!..

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 16th July 2009, 09:47   #1
TNR38
TMod (Fenerbahce)

TNR38's Avatar

TNR38 op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Cesc Fabregas
Football Manager 2010

Waar we elk jaar rondom de maand mei nieuws krijgen te horen van de nieuwste versie van het door ons geliefde spel Football Manager bleef het dit jaar tot nu toe angstvallig stil rondom de mannen van Sports Interactive. Wij hebben echter goed nieuws voor jullie, want in zijn enthousiasme heeft Miles Jacobson vandaag de allereerste screenshot rondom de 2010 versie van Football Manager laten zien. Via de twitter bereikte ons dit nieuws en natuurlijk zijn wij ook zo vriendelijk om dit met jullie te delen, lees dus verder als je de allereerste screenshot van Football Manager 2010 wil zien!

Hieronder zien jullie dus de allereerst screenshot voor FM2010, met een bijgevoegde link voor de grote versie.

Groter :

To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.

Wat als allereerst opvalt is de nieuwe lichte skin, die ons sterk doet denken aan het formaat waarmee wordt gewerkt voor FM Live. Een ander feit is dat tegenwoordig de 'taakbalk' aan de linker- of rechterkant van het scherm is verdwenen en is verplaatst naar de bovenkant van het scherm. Hiermee slaat Sports Interactive een hele nieuwe weg in voor deze versie. Ook de kalender bovenin lijkt een goede nieuwe toevoeging. Verder zijn er natuurlijk nog niet veel dingen te zeggen naar aanleiding van één nieuw screenshot, het zorgt er echter wel weer voor dat bij ons de bloedstroom weer op gang komt. Of je het een mooie skin vindt of niet, dat laten wij aan jullie over, maar wij hebben weer enorm zin in een nieuwe Football Manager!
.....
..............................................................................................................
TNR38 is offline  
Oud 16th July 2009, 13:29   #2
hiblabla
International

hiblabla's Avatar

hiblabla op de goede weg

Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: Hagi
Ook dit jaar zal ik het spel kopen, alsjeblieft mensen koop dit spel gewoon. Een van de weinige spellen die de moeite waard is tegenwoordig.

Ik hoop dat het spel dit jaar niet zo veel bugs zal bevatten, pas met 9.1 werd het spel speelbaar en met 9.3 zijn er nog steeds bugs waarvan ik denk hoe het mogelijk is.

Ook hoop ik dat het spel minder last zal hebben van blessures. Volgens de makers was dat geen bug maar het is niet leuk dat elke wedstrijd spelers geblesseerd raken.
hiblabla is offline  
Deze post is positief gewaardeerd door...
riza40 (16th July 2009)
Oud 16th July 2009, 22:11   #3
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

ugurcanFB op de goede weg

Fav. clubs: Atletico, Fenerbahce
Fav. spelers: Riquelme, Pato
Football Manager is een van de beste spellen ooit. Ik weet niet hoe ze het doen, maar toch blijf ik 1 jaar lang dezelfde spel spelen totdat de nieuwe versie uitkomt.

Persoonlijk vindt ik FM 2009 ietsjes matiger, er zaten nog wat bugs in. Maar FM 2008 was toch een van de beste spellen ooit in mijn ogen.

Ik speelde al CM/FM toen ik 7 jaar was Ik snapte er niet veel van, maar het was nog de tijd toen er nog geen 2D/3D was en je alleen met tekst kon zien wie scoorde. Ik ga hem zeker weer kopen ( downloaden ).
ugurcanFB is offline  
Oud 16th July 2009, 22:44   #4
Eros
Legende

Eros's Avatar

Eros is onbekend

Fav. spelers: A.Sanchez, A.Keïta
Als FM in het begin geen spel vol met bugs was dan zou ik het overwegen te kopen, maar 60 euro betalen voor een spel waar je de eerste paar maanden moet leven met irritante bugs gaat mij te ver. Ik download het wel, ze dachten dat ze slim waren met hun mooie Steam waar uiteindelijk de kopers de dupe van waren maar wij illigalen spelen het spel gewoon met de nieuwste patch.

Opvallend trouwens dat het altijd stil hier is rond FM, jullie kunnen gewoon posten hoor in het gedeelte? Je zult er niet mee achtervolgd worden hoor als je een speler goed vindt IRL.....
..............................................................................................................
Eros is offline  
Oud 16th July 2009, 23:06   #5
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
Als deze spel uit is. Kan iemand mij zeggen waar ik hem kan downloaden ?
Mesut070 is offline  
Oud 16th July 2009, 23:10   #6
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

Origineel gepost door Mesut070 Bekijk Bericht
Als deze spel uit is. Kan iemand mij zeggen waar ik hem kan downloaden ?
Ben söylerim.. duurt meestal wel een paar uur ( 5 ofso ) en dan moet je nog wat bestandjes veranderen.
ugurcanFB is offline  
Oud 16th July 2009, 23:20   #7
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
Ik heb alle tijd dan ;)
Mesut070 is offline  
Oud 17th July 2009, 08:47   #8
hiblabla
International

hiblabla's Avatar

hiblabla op de goede weg

Origineel gepost door Eros Bekijk Bericht
Als FM in het begin geen spel vol met bugs was dan zou ik het overwegen te kopen, maar 60 euro betalen voor een spel waar je de eerste paar maanden moet leven met irritante bugs gaat mij te ver. Ik download het wel, ze dachten dat ze slim waren met hun mooie Steam waar uiteindelijk de kopers de dupe van waren maar wij illigalen spelen het spel gewoon met de nieuwste patch.

Opvallend trouwens dat het altijd stil hier is rond FM, jullie kunnen gewoon posten hoor in het gedeelte? Je zult er niet mee achtervolgd worden hoor als je een speler goed vindt IRL.....
60 euro? IK koop het spel jaarlijks voor 40 euro. Als je online bestelt (To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.) is er niets aan de hand?

En hoe kom je er bij dat Steam gebruikers de dupe zijn geworden? Ik heb het spel gekoppeld aan Steam account en ben meer dan tevreden. Ik heb de dvd niet meer nodig en de updates worden automatisch gedownload en geïnstalleerd. Nee, Steam is in mijn ogen een revolutie in de games wereld.

Dan zeggen mensen weer, ja je hebt internet nodig. Inderdaad, je hebt 1 keer internet nodig om het spel te downloaden en te activeren. Voor de rest kan je het zonder internet gebruiken.

Ik ben geen moraalridder, ik zelf download ook films, games en muziek. Maar een spel dat je een jaar lang uren speelt mag je best kopen vind ik.

Laatst aangepast door hiblabla : 17th July 2009 om 08:49.
hiblabla is offline  
Deze post is positief gewaardeerd door...
TNR38 (26th July 2009)
Oud 26th July 2009, 23:56   #9
TNR38
TMod (Fenerbahce)

TNR38's Avatar

TNR38 op de goede weg

Bu sene bende oyunu satın alacagım, gecen sene hıc rahat oynıyamadım en het ıs het zeker waard. Bu sene fenerle cok guzel oynanır , kadroya bak + je krıjgt nog wat geld
TNR38 is offline  
Oud 27th July 2009, 00:08   #10
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

Trouwens, misschien kunnen we een online competitie maken voor mensen op VP, als mensen daar interrese in hebben? Het lijkt me wel leuk, Turkse league of Spaanse league :D ?
ugurcanFB is offline  
Oud 28th July 2009, 16:41   #11
Eros
Legende

Eros's Avatar

Eros is onbekend

We kunnen beter een challenge doen want anders moeten we met z'n allen tegelijk on zijn.

Plannen we al sinds FM 2007 maar is er nooit van gekomen.. We hebben genoeg FM'ers hier, BJKMaster, KFY, Legend(?), Kaptan, riza_turk, hiblabla, gfb_38...
Eros is offline  
Oud 30th July 2009, 12:46   #12
kayseri38
Bankzitter

kayseri38's Avatar

kayseri38 op de goede weg

Fav. clubs: Kayserispor
Fav. spelers: Franco Dario Cangele
Ben de varim.
kayseri38 is offline  
Oud 30th July 2009, 12:50   #13
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

Bende varim, maar wat is een challenge? Ik wist alleen met hamashi..

Bu sene yapalim :D.
ugurcanFB is offline  
Oud 30th July 2009, 12:50   #14
hiblabla
International

hiblabla's Avatar

hiblabla op de goede weg

Count me in!!!
hiblabla is offline  
Oud 30th July 2009, 12:54   #15
KillforYou
Vedette

KillforYou's Avatar

KillforYou op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce, AC Milan
Fav. spelers: Semih-Volkan
Het wordt eens tijd dat ik verder ga met 09:D

Van de FM reeksen heb ik voor de verandering 09 gekocht, en het pakte goed uit. Nergens last van gehad. Seizoen 2010 ga ik ook kopen, verwacht geen grote veranderingen buiten een paar kleine bugs is het spel gewoon een topper. Ze mogen wel de financiën van Turkse clubs een beetje opkrikken, schandalig dat Fener het moet doen met een budget van 5 mln.
"Bizim için Aziz olan tek şey Fenerbahçe'dir"
KillforYou is offline  
Oud 30th July 2009, 13:08   #16
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

Ik speel CM al sinds de 02/03 uitvoering . Toen was ik iets van 7 jaar..

Ik herriner nog dat ik altijd Chelsea koos, want hun hadden echt een mega-budget..
Ik speelde altijd 4-3-3, met geen een verdedigende middenvelder.

ugurcanFB is offline  
Oud 30th July 2009, 13:13   #17
yB
Banned

yB's Avatar

yB op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar yB

Fav. clubs: Erciyesspor
Fav. spelers: Emre Çolak
Origineel gepost door ugurcanFB Bekijk Bericht
Ik speel CM al sinds de 02/03 uitvoering . Toen was ik iets van 7 jaar..

Ik herriner nog dat ik altijd Chelsea koos, want hun hadden echt een mega-budget..
Ik speelde altijd 4-3-3, met geen een verdedigende middenvelder.

Desene ozaman da futbol cahiliydim.

yB is offline  
Oud 8th August 2009, 15:34   #18
yB
Banned

yB's Avatar

yB op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar yB

Fav. clubs: Erciyesspor
Fav. spelers: Emre Çolak
Origineel gepost door Eros Bekijk Bericht
We kunnen beter een challenge doen want anders moeten we met z'n allen tegelijk on zijn.

Plannen we al sinds FM 2007 maar is er nooit van gekomen.. We hebben genoeg FM'ers hier, BJKMaster, KFY, Legend(?), Kaptan, riza_turk, hiblabla, gfb_38...
BJKMaster, KFY, Legend, Kaptan, riza_turk, hiblabla, gfb_38, UgurcanFB, yB, Hiblabla...
yB is offline  
Oud 8th August 2009, 15:49   #19
Kral
Hakan Şükür

Kral's Avatar

Kral op de goede weg

Fav. clubs: Feyenoord
Fav. spelers: Hakan Sükür
Prijzenkast
Meest gewaardeerde VPer Glazen Bol 
Bende varim...
La squadra azzurra
Kral is offline  
Oud 8th August 2009, 16:26   #20
Eros
Legende

Eros's Avatar

Eros is onbekend

Oyun çiksin ozaman bi, de helft van dit groepje zal wel afhaken (Turken hé), we kunnen voor de releasedatum wel alvast een club kiezen.
Eros is offline  
Oud 8th August 2009, 16:37   #21
ugurcanFB
Nationale Topspeler

ugurcanFB's Avatar

Oke ik heb Real Madrid
ugurcanFB is offline  
Oud 8th August 2009, 16:39   #22
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

BJK_Egehan op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
Erman hoe kun je mij nou vergeten
13
BJK_Egehan is online now  
Oud 8th August 2009, 18:53   #23
Eros
Legende

Eros's Avatar

Eros is onbekend

Ik keek naar de recente posters op deze pagina, vandaar
Eros is offline  
Oud 13th August 2009, 21:52   #24
riza40
Internationale Topspeler

riza40's Avatar

riza40 op de goede weg

Fav. spelers: Kewell, Arda Turan
De allereerste features FM2010 bekend gemaakt

Eindelijk is het dan zover, vandaag kondigde SI Games via de officiële kanalen de nieuwste versie van Football Manager aan. FM2010 is in aantocht en vandaag werd er dan het allereerste persbericht uitgegeven waar alvast een tipje van de sluier werd gelicht. Natuurlijk was er al één screenshot uitgegeven door Miles Jacobson, maar vandaag werden er vele screenshots van de vele schermen van FM gepubliceerd. In dit stukje hebben wij voor jullie een korte samenvatting gemaakt van het veel te lange, en ook nog Engelstalige, artikel die vandaag werd gepubliceerd.

Allereerst natuurlijk de releasedatum, wanneer komt het door ons zo begeerde spel uit? Als we Sports Interactive mogen geloven, en dat doen we natuurlijk, kunnen we FM2010 op de 30e van oktober verwachten dit jaar. Zowel op de PC/MAC als op de PlayStation Portable komt de game eind oktober uit en kunnen we dus vol verwachting de nachtjes weer gaan tellen. Schrijf het dus alvast op in je agenda, want het wordt weer smullen geblazen. Waar vorig jaar bij de nieuwe versie en inmiddels de huidige versie de focus lag op het toevoegen van vele features is het dit jaar vooral het bijschaven, oppoetsen en verbeteren van deze features. De makers van Football Manager vonden dat ze daarin sterk waren tekort geschoten bij FM2009, ook al was dat met de nieuwste patch een topgame (volgens de makers). Dit jaar kunnen we dus misschien een keer een bugloze versie verwachten, geen ellendige blessures dus!

SI is sinds dit jaar veel groter geworden en om het voor de mannen die ons spel bereiden het wat makkelijker te maken is er bij Sports Interactive dit jaar een grondige reorganisatie geweest in de manier waarop het spel Football Manager wordt gemaakt. De eerste verandering die heeft plaats gevonden is het gebruik van het ‘Bug-testing-program’ Testtrack. Waar voorgaande jaren er niet altijd even goed gebruik van werd gemaakt, is dit jaar het doel geweest om elke bug er direct uit te vissen en niet rond te laten zwerven in de grote bug-database. Deze database is ook helemaal opgeruimd en opgesplitst in weer twee verschillende databases, om het allemaal nog overzichtelijker te maken en ervoor te zorgen dat alle bugs uit het spel zijn voordat het gereleased wordt. Een 100% garantie kunnen ze nooit geven, maar dat ze goed op weg zijn moge duidelijk zijn. Veelbelovend nieuws dus, vooral voor de consument natuurlijk. De tweede verandering is de toevoeging van vele nieuwe medewerkers aan de Sports Interactive staf. Zo werden er jonge talenten en ‘oude rotten’ toegevoegd, om het voor iedereen wat aangenamer te maken. Door deze nieuwe medewerkers verwachten ze op den duur het spel naar een heel nieuw niveau te tillen.

Voor verder nieuws zullen we echter nog wel even moeten wachten, want in de komende weken zullen er verschillende nieuwe blogs verschijnen van Sports Interactive met daarbij hopelijk de benodigde video’s die ons van informatie gaan voorzien. Tot slot nog een lijst met de nieuwe features en de screenshots!

Features:
- De Tactic Creator. Deze tool zorgt ervoor dat het makkelijker is een tactiek te maken en maakt de instapdrempel voor FM lager. Deze nieuwe functie houdt in dat je met wat simpelere lijstjes eenvoudig een tactiek kan maken.
- Je kan vanaf de zijlijn je team aanwijzingen geven.
- Het is nu mogelijk om eenvoudiger tactische aanpassingen te doen gedurende de wedstrijd, bovendien hebben ze directer effect.
- Uitgebreide keuze aan vooraf bepaalde tactische instellingen zoals; balwinnende middenvelder of diep spelende middenvelder. Echter blijven de oude vertrouwde ‘sliders’ nog steeds bestaan.
- Feedback van de assistent is verbeterd, zodat de manager nog beter kan zien wat er fout of goed ging.
- Twee totaal nieuwe skins, die het tevens voor de nieuwe user overzichtelijker maken. Er zal zowel een lichte als een donkere versie bij het spel inbegrepen zitten.
- Een totaal nieuwe data editor, waarin het eindelijk mogelijk is om nieuwe competities en nieuwe divisies toe te voegen aan het spel.
- De 3D optie is sterk verbeterd dankzij meer dan 100 nieuwe animaties, waaronder nieuwe velden, verlichting, stadions en vele andere nieuwe verbeteringen die zorgen voor een totaal nieuwe 3D ervaring.

Om een echt een goed beeld te krijgen van de nieuwe features is een blik op de screenshots gewenst, want één blik zegt meer dan duizend woorden;

Laatst aangepast door riza40 : 13th August 2009 om 21:55.
riza40 is offline  
Oud 13th August 2009, 21:57   #25
TNR38
TMod (Fenerbahce)

TNR38's Avatar

TNR38 op de goede weg

Zıet er goed uıt alleen speel ık lıever met dıe rondjes ın plaats van 3d
TNR38 is offline  
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

VoetbalPortaal (versie IV, beta) copyright © 2005-2010.