|
|
|
#26 |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: A.Sanchez, A.Keïta
|
Ik weet niet op wat jij speelt maar ik heb al dik 150 potjes erop zitten online en ik heb nooit met poppetjes te dollen vanaf een aftrap gescoord.
Op de XBOX en Ps3 kan het iig niet. Die lange bal is een irritante bug, die mensen houden de steekbal-knop ingedrukt tot het eind richting C.Ronaldo/Eto'o omdat die de snelste van het spel zijn. Gelukkig wordt dat ook verbeterd. Alleen de mietjes spelen op die manier. Het enige wat ik van PES mooi vind zijn de velden, voor de rest mag dat hele spel door de plee gespoeld worden. |
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Hij heeft wel gelijk hoor, vanaf de aftrap kan je mannetjes makkelijk passeren en scoren.
|
|
|
|
|
#28 |
|
Inactief
![]() Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
|
Moeilijkheidsgraad hoger zetten.
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
Eerste trailer!
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. |
|
|
|
|
#30 |
|
Jeugdspeler
Fav. spelers: Arda Turan
|
Ik hoop dat ze serieus aan die vrije trappen hebben gewerkt, maar dan ook op verdedigend gebied. De muur is altijd zo statisch, als je hem kort neemt dan reageert de muur altijd zo enorm traag
|
|
|
|
|
#31 |
|
Toeschouwer
![]() Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Q7, Messi
|
Russian league is eraan toegevoegd en lees dit eens als het je intresseert
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. |
|
|
|
|
#32 |
|
Legende
|
Ik had liever de Argentijnse/Griekse league, wel mooi een competitie erbij.
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toeschouwer
Fav. spelers: Q7, Messi
|
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.
![]()
..............................................................................................................
BJK |
|
|
|
|
#34 |
|
Vedette
Fav. spelers: Bobo
|
FIFA 10 vanaf 1 oktober in de winkel
AMSTERDAM - EA Sports heeft vandaag bekend gemaakt dat FIFA 10 wereldwijd vanaf 1 oktober in de winkel zal liggen voor de PlayStation 2 en 3, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS, PlayStation Portable en pc. De mening van gamers wordt heel serieus genomen en dat heeft geleid tot verscheidende aanpassingen in FIFA 10. "We hebben na 275 miljoen wedstrijden de belangrijkste feedback van fans in FIFA 10 verwerkt", zegt Andrew Wilson, uitvoerend producent van de FIFA-serie. "We hebben goed geluisterd en de spelersbesturing, reactiesnelheid en intelligentie verbeterd om de meest authentieke voetbalgame ter wereld te maken." Een paar spelkenmerken die voor FIFA 10 zijn aangepakt: betere balans bij gelobde steekpasses, slimmere doelmannen, realistisch schietsysteem met minder ballen op het houtwerk, een oefenarena voor het perfectioneren van vaardigheden en een nog intensere voetbalervaring dankzij snelle vrije trappen en het toepassen van de doorspeelregel. Of FIFA 10 de concurrentie aan kan gaan met rivaal Pro Evolution Soccer 2010 blijft nog even afwachten. Het is nog niet bekend wanneer de laatst genoemde game zal verschijnen. |
|
|
|
|
#35 | |
|
Legende
|
O ja, de Russische league komt er 100 % in en er komt waarschijnlijk nog een verrassing qua competitie ![]()
..............................................................................................................
Laatst aangepast door Eros : 16th July 2009 om 11:21. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hakan Şükür
![]() Fav. clubs: Feyenoord
Fav. spelers: Hakan Sükür
|
Fifa probeert ieder jaar weer op PES te lijken, strikt ieder jaar weer ingenieurs van Konami en de fifa-fans proberen PES de grond in te boren...
Zegt genoeg.
La squadra azzurra
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vedette
Fav. spelers: Bobo
|
Ik heb vanaf PES 3 altijd PES gespeeld. PES liep gigantisch voor op FIFA. Ik zou zo weer PES 4/6 kunnen spelen, deze 2 zijn mijn favoriet. Maar sinds FIFA 09 speel ik FIFA, omdat PES gigantisch van niveau is gedaald. Waar ik PES 4 twee jaar achter elkaar heb gespeeld, bleef het bij PES 2009 maar op twee potjes. Ik wacht nu af op FIFA 10 (1 oktober) en zie dat ze sterk aan het verbeteren zijn.
@ Kral Fifa mag dan wel ieder jaar op PES lijken, als ze het goed doen, WAAROM NIET ;P |
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
PES is gewoon een leuk spel, alleen bepaalde dingen zorgen ervoor dat ik geen zin heb om het spel te spelen. FIFA verbeterd haar game elk jaar en word daarom de hemel in geprezen, PES doet dat niet maar de zelfde PES heeft wel de basis. Ze zijn alleen de puntjes op de i vergeten, wat ervoor zorgt dat ik het niet al te vaak speel.
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Atletico, Fenerbahce
Fav. spelers: Riquelme, Pato
|
PES 2010
![]() Ik ga denk ik toch weer voor de PES 2010. Alleen als FIFA de gameplay drastisch veranderd, ga ik FIFA 2010 halen. |
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
Wat vind je slecht dan van FIFA 2009?? Speel je het wel op een LCD minimaal 32' met een Xbox360/PS3??
Bij PES vind ik de velden echt prachtig, in 2009 en ook op 2010 afgaande van de screens. Hadden ze die maar bij FIFA. Maar dat 'getekende' ligt me niet bij PES, dat zie je vooral als er gescoord wordt en je let op de stadionbouw.
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Atletico, Fenerbahce
Fav. spelers: Riquelme, Pato
|
Bij mijn neef speelde ik het met PS3, LCD scherm en ik moest toen wel eerlijk bekennen dat het heel anders was dan PES 2009.
FIFA heeft alles beter dan PES 2009, behalve in mijn ogen de gameplay. Je beweegt zo raar, en de schoten enz. zijn ook heel anders dan is PES 2009. Het is waarschijnlijk maar waar je gewend aan bent, ik speel toernooien met PES 2009 en vind het ook de beste spel. Vroeger speelde ik ook FIFA, maar toen ik PES 2008 en 2009 zag was ik meteen verkocht. |
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
COMPLEET DRIBBELSYSTEEM
Dankzij het eerste complete dribbelsysteem ooit in een voetbalgame kun je nu door de verdediging manoeuvreren met een ongekende nauwkeurigheid. |
|
|
|
|
#43 | |
|
Banned
|
![]()
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
Ingame gameplay (video van 16 juli):
|
|
|
|
#45 | |
|
Banned
|
Ontzettend veel nieuws over de nieuwe FIFA vind je hier:
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Talent
![]() Fav. clubs: Gala, Milan
Fav. spelers: Arda, Kaka, Nesta
|
Kan je even de site geven zonder dat het een link is? Ik kan namelijk (nog) geen links zien.
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banned
|
![]() |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banned
|
Ook de carriere mode is flink aangepakt:
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
Ziet er goed uit van wat ik allemaal lees, de demo komt volgende week uit toch??
Ben er iig van overtuigd dat dit het wordt, heb PES 2009 onlangs nog de kans gegeven maar die camera is neit goed afstelbaar zoals het bij FIFA wel is, verder licensies vs vs.
|
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
Fav. spelers: Lucas Neill
|
Ik ben ook benieuwd hoe het zal worden, denk dat ik een paar spellen zal verkopen, wil ik deze kopen. Zoals FIFA 09, wat een kutspel.
|
|
|