|
|
|
#51 | |
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
..dan maar in Turkije laten maken, kost een STUK goedkoper.. |
|
|
|
|
#53 |
|
|
Nee niet inkleueren, je hebt een speciaal knop waarmee je een kleur selecteerd en veranderd..
|
|
|
|
#54 | |
|
|
met welke knop ? leg effe in stap voor stap uit hoe het ongeveer moet (smi..dr) Dank U. |
|
|
|
|
#55 |
|
|
![]() ok hier de foto , probeer eens hem blauw te maken en laat eens daarna een voorbeeld zien. |
|
|
|
#56 | |
|
|
image dan adjustments dan selective color, kies rood en verander de instellingen van CMYK |
|
|
|
|
#57 | |
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
|
volgens mij kan dat ook niet met gif plaatjes zet de plaatjes hier maar op, dan probeeer ik het wel |
|
|
|
|
#59 |
|
|
had hem geplaatst maar hij is niet te zien denk ik ?
![]() anders doe ik het effe via imageshack waar het op dit moment heel sloompjes aan toe gaat. Maar deze hier is niet te zien ? |
|
|
|
#60 |
|
|
deze moet het doen :
![]() |
|
|
|
#61 |
|
|
eerst moet je de gif plaatjes converteren naar jpg, dan image adjustments en selective color
![]() |
|
|
|
#62 | |
|
|
wat denk jij ? Misschien kan het wel mooier worden als ik het blauw maak op een gele achtergrond. Edit--- Maar het probleem is dat het niet gaat op een gele achtergrond. of het moet dan knippen/kopieren maar dat lijkt me ook niets. Misschien is het beter om hem toch zo te laten ? (h_xy) |
|
|
|
|
#63 | |
|
|
wat denk jij ? Misschien kan het wel mooier worden als ik het blauw maak op een gele achtergrond. [/b][/quote] zou kunnen, ik zou het niet veranderen, gewoon zo laten aangezien je nu voor Galatasaray bent (grapje) |
|
|
|
|
#64 | |
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
neee, mann met blauwe vlammen ziet het er gruwelijk uit (p.x_)
|
|
|
|
#66 |
|
|
Ik wil een gif plaatje als onderschrift hebben. Als ik op IMGSource klik, zet ik de url in het balkje. Vervolgens kies ik waar ik het plaatje wil hebben.
Als ik alles heb gedaan, staat er "Bestand naam Lokatie". Waarom lukt het niet? Wat is dat laatste? |
|
|
|
#67 | |
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Hoe bedoel je?
|
|
|
|
#69 | |
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Kan je die gif bestandjes niet zelf maken zoals je het wil?
|
|
|
|
#71 | |
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
|
Dat ben IK dus niet. Ik had een les PhotoShop gehad op school, maar dat was ook alles. Yani beceremem, jammer, ik had wel iets heel moois in mijn hoofd. (vxtig_) |
|
|
|
|
#73 | |||
|
|
Wat wou je doen dan? |
|||
|
|
|
#74 | |||||
|
|
Ik had iets met iyi gunde kotu gunde en zwart-witte lettermixen in mijn gedachten, mijn armband gaf me inspiratie. (h_xy) |
|||||
|
|
|
#75 | |||||||
|
|
ik zal ff mij grafich intermediare hersen cellen tot actie brengen en kijken wat ik voor je kan doen.. (p.x_) |
|||||||
|