Ga Terug   VoetbalPortaal Forum > NON-SOCCER LOUNGE > Gadgets, hard- en software
Home Forum TOTO Registreer

Gadgets, hard- en software Gadgets: hard- en software; computers, consoles, games, audio, hi-fi, BluRay/HDDVD (spelers), mp3-spelers, etc..

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 14th February 2006, 15:31   #26
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Ik heb Norton 2006 en alles geupdate en al, ik denk niet dat ik een virus oid heb. Ik ga het nu eens via de CDRW-schijf proberen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14th February 2006, 15:33   #27
Kadikoy1

Kadikoy1's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 14 2006 16:31
Ik heb Norton 2006 en alles geupdate en al, ik denk niet dat ik een virus oid heb. Ik ga het nu eens via de CDRW-schijf proberen.
Wat dacht je van spyware? Dat is ook rotzooi.
  Met citaat antwoorden
Oud 14th February 2006, 17:37   #28
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Ik gebruik ook ad-aware.....
OP de CDRW schijf deed hij het ook niet. Ik heb met Norton alles gescand, er is niks met virussen. Volgens mij ligt het aan de cd, morgen geef ik hem aan een vriend mee, kijken of ie het op zijn pc gaat doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14th February 2006, 18:28   #29
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 14 2006 18:37
OP de CDRW schijf deed hij het ook niet. Ik heb met Norton alles gescand, er is niks met virussen. Volgens mij ligt het aan de cd, morgen geef ik hem aan een vriend mee, kijken of ie het op zijn pc gaat doen.
Bah dat Norton ook he..het is zware shit dat norton.
Ik adviseer je NOD32 Antivirus te gebruiken , is niet zo'n zware programma als Norton en doet ook beter zijn werk.

Norton is ook niet goed voor je PC/Laptop omdat het te zwaar is en weleens problemen zorgt voor je Computer zoals Blijven Haken/dingen die niet meer goed functioneren etc.

Maargoed je mag het helemaal zelf weten.

Je gebruikt wel Adware , maar dat ene adware progrie betekent niet dat hij ALLE adware etc tegenhoud.

Daarom raad ik je Hitman Pro aan om je computer eens goed te laten scannen.
Dit is niet alleen omdat je een probleempje hebt op dit moment maar voor in het algemeen , je houd daar je Computertje lekker schoon.
Als je dat ook niet wilt , jah (ge-qak)

Anders moet je eens de CD uitproberen bij een vriend ja en kijken of dat hij het wel doet , zo niet gewoon terug brengen.

(PS Volgende keer geen CD etc kopen maar gewoon downloaden , Goedkoper en geen hoofdpijn van het CD etc gedoe )
  Met citaat antwoorden
Oud 14th February 2006, 20:07   #30
BJKMaster

BJKMaster's Avatar

Try: Kaspersky Antivirus. Ook Spybot is goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 13:21   #31
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Originally posted by FB1907+Feb 14 2006 19:28 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FB1907 @ Feb 14 2006 19:28 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-bjk4ever@Feb 14 2006 18:37
Bah dat Norton ook he..het is zware shit dat norton.
Ik adviseer je NOD32 Antivirus te gebruiken , is niet zo'n zware programma als Norton en doet ook beter zijn werk.

Norton is ook niet goed voor je PC/Laptop omdat het te zwaar is en weleens problemen zorgt voor je Computer zoals Blijven Haken/dingen die niet meer goed functioneren etc.

Maargoed je mag het helemaal zelf weten.

Je gebruikt wel Adware , maar dat ene adware progrie betekent niet dat hij ALLE adware etc tegenhoud.

Daarom raad ik je Hitman Pro aan om je computer eens goed te laten scannen.
Dit is niet alleen omdat je een probleempje hebt op dit moment maar voor in het algemeen , je houd daar je Computertje lekker schoon.
Als je dat ook niet wilt , jah (ge-qak)

Anders moet je eens de CD uitproberen bij een vriend ja en kijken of dat hij het wel doet , zo niet gewoon terug brengen.

(PS Volgende keer geen CD etc kopen maar gewoon downloaden , Goedkoper en geen hoofdpijn van het CD etc gedoe ) [/b][/quote]
50 lira saydigimiza gore fena degildir herhalde? (ge-qak)
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 13:28   #32
BJKMaster

BJKMaster's Avatar

Het maakt je PC alleen maar trager, en het duurt uren voordat hij klaar is met zoeken, maar dan nog vind hij ze niet allemaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 15:57   #33
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 15 2006 14:21
Dat is nu de grote probleem bij jou m srry dat ik het zeg.
Maar waarom Kopen ?

Jij koopt dat spel twv 20 euro , jij koopt dat Norton Shit voor 50 euro en ik weet niet wat je nog meer allemaal koopt...Maar waarom ?
50 euro voor Norton ? (x.x_) ,

Vallah geef mij dat 50 euro , jij krijgt van mij

5 verschillende Antivirus progries(waaronder norton en 4 naar jou keuze)
5 adware/spyware/malware progries
en je krijgt van mij een film
Of iets anders wat je maar wilt (p.b.h_)

Waarom kopen als alles gratis te downloaden is ? (p.b.h_)
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 15:59   #34
Kadikoy1

Kadikoy1's Avatar

Originally posted by FB1907+Feb 15 2006 16:57 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FB1907 @ Feb 15 2006 16:57 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-bjk4ever@Feb 15 2006 14:21
Dat is nu de grote probleem bij jou m srry dat ik het zeg.
Maar waarom Kopen ?

Jij koopt dat spel twv 20 euro , jij koopt dat Norton Shit voor 50 euro en ik weet niet wat je nog meer allemaal koopt...Maar waarom ?
50 euro voor Norton ? (x.x_) ,

Vallah geef mij dat 50 euro , jij krijgt van mij

5 verschillende Antivirus progries(waaronder norton en 4 naar jou keuze)
5 adware/spyware/malware progries
en je krijgt van mij een film
Of iets anders wat je maar wilt (p.b.h_)

Waarom kopen als alles gratis te downloaden is ? (p.b.h_) [/b][/quote]
Omdat dat legaal is mischien?
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 16:02   #35
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by Kadikoy1@Feb 15 2006 16:59

jaaaah o sana kalmis birsey artik.
Daar kan ik niets over zeggen , als je zegt van ik ga het kopen en ik wil Kazikci Norton begdrijfje seteunen of andere bedrijven steunen..

het is wel legaal , maar of jij zelf dan wel slim bezig bent ?
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 16:27   #36
Kadikoy1

Kadikoy1's Avatar

Originally posted by FB1907+Feb 15 2006 17:02 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FB1907 @ Feb 15 2006 17:02 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Kadikoy1@Feb 15 2006 16:59

Daar kan ik niets over zeggen , als je zegt van ik ga het kopen en ik wil Kazikci Norton begdrijfje seteunen of andere bedrijven steunen..

het is wel legaal , maar of jij zelf dan wel slim bezig bent ? [/b][/quote]
Birkere kazikci degil. Want ze stoppen heel veel geld in de ontwikkeling van software. Als ze niets verdienen dan houden ze op en dan heb jij ook niets meer.

En wel eens van de stichting brein gehoord? Als ze je pakken dan ga je je nog een keer afvragen of je slim bezig bent geweest.

Het is leuk wat je doet, maar voorzichtigheid is geboden.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 16:51   #37
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by Kadikoy1+Feb 15 2006 17:27 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kadikoy1 @ Feb 15 2006 17:27 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by FB1907@Feb 15 2006 17:02
<!--QuoteBegin-Kadikoy1
@Feb 15 2006 16:59

Birkere kazikci degil. Want ze stoppen heel veel geld in de ontwikkeling van software. Als ze niets verdienen dan houden ze op en dan heb jij ook niets meer.

En wel eens van de stichting brein gehoord? Als ze je pakken dan ga je je nog een keer afvragen of je slim bezig bent geweest.

Het is leuk wat je doet, maar voorzichtigheid is geboden. [/b][/quote]
haha stichting brein ja..die kunnen je helemaal niets maken jongen geloof me.
Wat ze doe is een mailtje sturen naar je Provider en hen vragen om je een waarschuwings mail te sturen.

Wat jij doet dus downloaden via een P2P programma , muziekjes downloaden etc is ook waar brein niet van houd.
Maar dat doet iedereen..

En norton is dus wel Kazikci , want dat programma van hen werkt voor geen meter en het kost dus wel 50 euro's..zo steun jij ze ook en dus blijft het waardeloze spul duur op het markt.
Het zijn mensen die niet veel af weten van Software en horen dat norton het goed doet en het kopen.
Maar geloof me Norton is niet goed.

'Hoelang blijft TIM KUIK(Stichting Brein) nog aan de macht ? '

AMSTERDAM - Een rechtbank in het district Parijs heeft geoordeeld dat het delen van muziek- en filmbestanden via peer2peer hetzelfde is als het maken van privé-kopieën. Dit is volgens de Franse wet toegestaan. Het is voor het eerst dat een rechtbank zowel het uploaden als downloaden legaal verklaard. De rechtbank in Frankrijk lijkt daarmee geschiedenis te schrijven, aldus Webwereld.

ach die stichting brein ook weer he..
Maar zoals ik eerder zei , je mag het helemaal zelf weten..als je bang bent met zoiets moet je er ook niet mee beginnen , dus ook geen gebruik maken dan van progries zoals Kazaa etc voor muziekjes , want dat valt ook onder illigaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 18:35   #38
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Sende beni iyice kazim yaptin ha. Het enige wat ik koop is Norton Antivirus, ik speel niet zoveel spelletjes en de spelletjes die ik wel speel koop ik illegaal in Turkije of download of brand ik. Pop had ik gekocht, omdat ik een cadeabon over had. Bovendien vind ik de beveiliging van mijn computer belangrijk en als ik daar 50 euro per jaar voor moet neertellen vind ik niet zo erg.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 18:55   #39
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 15 2006 19:35
Sende beni iyice kazim yaptin ha. Het enige wat ik koop is Norton Antivirus, ik speel niet zoveel spelletjes en de spelletjes die ik wel speel koop ik illegaal in Turkije of download of brand ik. Pop had ik gekocht, omdat ik een cadeabon over had. Bovendien vind ik de beveiliging van mijn computer belangrijk en als ik daar 50 euro per jaar voor moet neertellen vind ik niet zo erg.
tuurlijk is het belangrijk , maar wat ik duidelijk wil maken is dat je het ook gewoon gratis kunt (p.x_)

Maargoed , als je het op die manier wilt heb ik niets te zeggen (p.b.h_)
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 20:01   #40
Kadikoy1

Kadikoy1's Avatar

Originally posted by FB1907+Feb 15 2006 17:51 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FB1907 @ Feb 15 2006 17:51 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by Kadikoy1@Feb 15 2006 17:27
Originally posted by FB1907@Feb 15 2006 17:02
<!--QuoteBegin-Kadikoy1
@Feb 15 2006 16:59

Het is leuk wat je doet, maar voorzichtigheid is geboden.
haha stichting brein ja..die kunnen je helemaal niets maken jongen geloof me.
Wat ze doe is een mailtje sturen naar je Provider en hen vragen om je een waarschuwings mail te sturen.

Wat jij doet dus downloaden via een P2P programma , muziekjes downloaden etc is ook waar brein niet van houd.
Maar dat doet iedereen..

En norton is dus wel Kazikci , want dat programma van hen werkt voor geen meter en het kost dus wel 50 euro's..zo steun jij ze ook en dus blijft het waardeloze spul duur op het markt.
Het zijn mensen die niet veel af weten van Software en horen dat norton het goed doet en het kopen.
Maar geloof me Norton is niet goed.

'Hoelang blijft TIM KUIK(Stichting Brein) nog aan de macht ? '

AMSTERDAM - Een rechtbank in het district Parijs heeft geoordeeld dat het delen van muziek- en filmbestanden via peer2peer hetzelfde is als het maken van privé-kopieën. Dit is volgens de Franse wet toegestaan. Het is voor het eerst dat een rechtbank zowel het uploaden als downloaden legaal verklaard. De rechtbank in Frankrijk lijkt daarmee geschiedenis te schrijven, aldus Webwereld.

ach die stichting brein ook weer he..
Maar zoals ik eerder zei , je mag het helemaal zelf weten..als je bang bent met zoiets moet je er ook niet mee beginnen , dus ook geen gebruik maken dan van progries zoals Kazaa etc voor muziekjes , want dat valt ook onder illigaal. [/b][/quote]
Iets downloaden is wel iets anders dan een software pakket kraken en iilegaal gebruiken.

Bovendien worden de matregelen steeds heftiger.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 20:27   #41
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by Kadikoy1@Feb 15 2006 21:01
Iets downloaden is wel iets anders dan een software pakket kraken en iilegaal gebruiken.

Jah als je er zo over denkt dan blijf er 1 optie over en dat is lekker alles kopen (p.b.h_)

baska ne diyim.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 21:22   #42
Kadikoy1

Kadikoy1's Avatar

Originally posted by FB1907+Feb 15 2006 21:27 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FB1907 @ Feb 15 2006 21:27 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Kadikoy1@Feb 15 2006 21:01

Jah als je er zo over denkt dan blijf er 1 optie over en dat is lekker alles kopen (p.b.h_)

baska ne diyim. [/b][/quote]
Wat dacht je van krijgen?

Ik krijg alles van de zaak.
  Met citaat antwoorden
Oud 15th February 2006, 21:32   #43
FB1907

FB1907's Avatar

Originally posted by Kadikoy1+Feb 15 2006 22:22 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kadikoy1 @ Feb 15 2006 22:22 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by FB1907@Feb 15 2006 21:27
<!--QuoteBegin-Kadikoy1
@Feb 15 2006 21:01

baska ne diyim.
Wat dacht je van krijgen?

Ik krijg alles van de zaak. [/b][/quote]
ook een optie ja , maar ik had het over het algemeen(mensen die het niet krijgen) (k.ogx)
  Met citaat antwoorden
Oud 16th February 2006, 13:05   #44
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Bij mijn vriend deed hij het wel, maar op mijn 2 drivers kon hij het niet lezen. Er is dus iets mis met mijn computer. Een virus ofzo heb ik niet, misschien dat er een fout is in de compiter? Schijfcontrole uitvoeren? En wie kan me helpen met het upgraden van mijn video drivers enzo, ik heb gehoord dat het nuttig is, maar ik heb het nooit gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16th February 2006, 13:13   #45
Kara-Davut

Kara-Davut's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 16 2006 14:05
Bij mijn vriend deed hij het wel, maar op mijn 2 drivers kon hij het niet lezen. Er is dus iets mis met mijn computer. Een virus ofzo heb ik niet, misschien dat er een fout is in de compiter? Schijfcontrole uitvoeren? En wie kan me helpen met het upgraden van mijn video drivers enzo, ik heb gehoord dat het nuttig is, maar ik heb het nooit gedaan.
Ik weet niet wat voor een videokaart je hebt.

Maar als het GeForce is, kan het via To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.
  Met citaat antwoorden
Oud 16th February 2006, 14:05   #46
BJKMaster

BJKMaster's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 16 2006 14:05
Dan is er iets mis aan je drivers (k.ogx)
  Met citaat antwoorden
Oud 16th February 2006, 18:31   #47
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Originally posted by BJKMaster+Feb 16 2006 15:05 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (BJKMaster @ Feb 16 2006 15:05 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-bjk4ever@Feb 16 2006 14:05
Dan is er iets mis aan je drivers (k.ogx) [/b][/quote]
Beide? Mijn CDRW gebruik ik sowieso bijna nooit....
  Met citaat antwoorden
Oud 18th February 2006, 08:56   #48
bjk4ever

bjk4ever's Avatar

Kan iemand mij helpen bij het installeren van een nieuw video driver? Ik heb een nvidia GeForce4 MX 420, maar heb tot nu toe niks geupgrade, yani bu islerden anlamiyom. Als iemand me een goeie link+duidelijk uitleg zou geven zou ik diegene enorm dankbaar zijn. Trouwens, mijn beeldscherm flikkert soms de hele tijd en valt weg, zou dat ook hiermee te maken kunnen hebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 3rd March 2006, 19:21   #49
Fenerbahceli

Fenerbahceli's Avatar

Ustalar, weet iemand een adres waar je een site kunt laten maken voor weinig en mooi [typisch turks.. (t.ox_*) ]
  Met citaat antwoorden
Oud 4th March 2006, 13:57   #50
BJKMaster

BJKMaster's Avatar

Originally posted by bjk4ever@Feb 18 2006 09:56
Trouwens, mijn beeldscherm flikkert soms de hele tijd en valt weg, zou dat ook hiermee te maken kunnen hebben?
Als het goed heeft het daar mee te maken.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

« Dreambox | - »

Onderwerpopties
Weergavemodus

VoetbalPortaal (versie IV, beta) copyright © 2005-2010.