Ga Terug   VoetbalPortaal Forum > INTERNATIONALE TOERNOOIEN > WK 2010 Zuid-Afrika
Home Forum TOTO Registreer

WK 2010 Zuid-Afrika Discussieer hier over de aankomende Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika..

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 31st December 2009, 16:32   #1
AssAssiN
Legende

AssAssiN's Avatar

AssAssiN op de goede weg

Fav. clubs: Fener, Chelsea
Fav. spelers: D. Lugano, D.Drogba
Prijzenkast
Meest gewaardeerde VPer 
In aanloop naar het WK

Dit wordt een centrale nieuwstopic mbt het WK van volgend jaar.
Löw voorspelt gouden tijden voor Duitse nationale ploeg

Donderdag, 31 december 2009 om 13:51 |
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.De Duitse bondscoach Joachim Löw voorspelt gouden tijden voor het Duitse voetbal. De keuzeheer heeft de voorbije jaren veel nieuw talent zien doorkomen, en denkt dan ook dat zij in de toekomst van zeer grote waarde zullen zijn voor die Mannschaft. Ook richt hij in zijn toespraak op DFB-TV zijn blik op het aankomende WK in Zuid-Afrika.
Löw begint echter door te stellen dat de Duitse voetbalfan zich geen zorgen hoeft te maken over de toekomst. “Het Duitse voetbal heeft de laatste jaren weer jonge spelers voortgebracht, die daadwerkelijk tot de wereldtop kunnen gaan behoren”, zei hij, bijvoorbeeld doelend op de pas 21-jarige Mesut Özil, die bij Werder Bremen een steeds belangrijkere rol begint te vervullen.
Naast het ver vooruit kijken, is Löw ook al druk bezig met het toernooi van komende zomer in Zuid-Afrika. “We zullen ons weltmeisterlich voorbereiden. Dat kan ik iedereen verzekeren. Ons team zal straks op geen enkel vlak tekort schieten”, beloofde hij. Duitsland is op het WK ingedeeld in een groep met Servië, Ghana en Australië. “Mensen die het hebben over een gelukkige loting weten niet waar ze het over hebben. Het wordt zwaar”, besloot Löw.
Hij kan nog eens gelijk hebben ook, Duitsland heeft sinds jaren weer een redelijk sterke lichting op komst. Ik verwacht dat Ozil zich in de komende jaren zal kronen tot absolute vedette van Die Mannschaft.

Bu Ozil'in gelecegi gercekten parlak, potentieel gezien kan hij de beste Turk ooit worden. Nou zullen sommigen roepen dat ie geen Turk is, maar die discussie laat ik even voor wat het is
..............................................................................................................
''TOTA LUGANO''

Laatst aangepast door Tschai : 1st January 2010 om 03:09.
AssAssiN is offline  
Deze post is positief gewaardeerd door...
Arslan (1st January 2010) BJK_Egehan (31st December 2009) Mesut070 (1st January 2010)
Oud 1st January 2010, 04:05   #2
Mariachi
Nationale Topspeler

Mariachi's Avatar

Mariachi op de goede weg

Fav. clubs: Beşiktaş
Fav. spelers: Zidane
Prijzenkast
Beste nieuwkomer op VP Glazen Bol 
Keske Milli Takim'imiza kazandirabilseydik.
Mariachi is offline  
Oud 1st January 2010, 18:29   #3
Legend
Legende

Legend's Avatar

Legend op de goede weg

Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: Lucas Neill
Dan zou het een hele andere Mesut Özil zijn. Ook kwa motivatiepunt en dergelijke is dat heel wat anders. In die Mannschaft speel je met wereldtoppers. In Turkije niet.
Legend is offline  
Oud 6th January 2010, 15:49   #4
Wakizashi
Inactief

Wakizashi's Avatar

Wakizashi op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
In plaats van Ozil de grond in te boren als landverrader moeten we hem steunen als Turkzijnde.

In mijn ogen heeft hij een verstandige beslissing gemaakt.
Tayfun Korkut heeft jaren geleden ook zijn Turkse paspoort ingleverd is deze man nu ook een landverrader?
Wakizashi is offline  
Oud 26th January 2010, 12:15   #5
riza40
Internationale Topspeler

riza40's Avatar

riza40 op de goede weg

Fav. spelers: Kewell, Arda Turan
WK-speler (29) in hoofd geschoten

MEXICO-STAD - In het toilet van een bar in Mexico-Stad is de Paraguayaanse international Salvador Cabanas neergeschoten. De 29-jarige spits, die tijdens het WK in Zuid-Afrika voor gevaar moet zorgen, werd in kritieke toestand afgevoerd naar het ziekenhuis. Artsen zijn er vooralsnog niet in geslaagd de kogel uit het hoofd van Cabanas te verwijderen.

Cabanas komt uit voor de Mexicaanse club America en was met zes doelpunten topscorer in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiepoule. Paraguay komt tijdens het WK uit in een poule met Italië, Slowakije en Nieuw-Zeeland.

Volgens de politie zou er sprake zijn van een roofoverval.
Camerabeelden :

To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.

Op 02:13 hoor je een pistool afgaan..
riza40 is offline  
Oud 1st March 2010, 17:29   #6
riza40
Internationale Topspeler

riza40's Avatar

riza40 op de goede weg

Fav. spelers: Kewell, Arda Turan
Dit is waarschijnlijk het officiële song van het WK :

riza40 is offline  
Oud 1st March 2010, 20:01   #7
NusretS55
Vedette

NusretS55's Avatar

NusretS55 op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar NusretS55

Fav. clubs: Galaata - Samsunspor
Fav. spelers: arda.kewell.keita
Blaa. Ik ga alleen de kwartfinales/halve en finale kijken. Zonder Turkije kan het me geen ruk schelen wie het WK wint haha :)
NusretS55 is online now  
Oud 1st March 2010, 20:04   #8
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

BJK_Egehan op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
Oh, ik volg het gewoon hoor.
Ik laat m'n WK niet door Turkije verpesten.
Aangezien 2014 in Brazilië wordt gehouden wordt dat vrij lastig volgen ivm het tijdsverschil.
BJK_Egehan is online now  
Oud 1st March 2010, 21:24   #9
Oguz de Souza
Internationale Topspeler

Oguz de Souza's Avatar

Oguz de Souza op de goede weg

Fav. clubs: Lüleburgazspor
Fav. spelers: Diego Lugano
Ik wil hem ook zoveel mogelijk volgen, dat we niet meedoen interresseert me niet want we hebben het ook niet verdiend, helaas maar waar.
Oguz de Souza is offline  
Oud 1st March 2010, 21:33   #10
ARDA66MESSI10
Vaste Waarde in Elftal

ARDA66MESSI10's Avatar

ARDA66MESSI10 op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar ARDA66MESSI10

Fav. clubs: GS/Ajax/Liverpool
Fav. spelers: G. Johnson/F. Torres
Ik ga alleen de wedstrijden van Argentinie, Brazilie, Ivoorkust, Spanje, Engeland, Australië en Nederland volgen en ook alle finales
..............................................................................................................

STAY WITH US GUIZA!!
ARDA66MESSI10 is offline  
Oud 4th March 2010, 10:23   #11
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

BJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelf

Fav. spelers: Xavi
Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.

Ikinci gol harika
Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 4th March 2010, 14:59   #12
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
Diego Maradona heeft weer eens op een excentrieke manier de aandacht getrokken. De bondscoach van Argentinië verscheen woensdag na afloop van de interland met Duitsland (0-1 winst) in de perszaal, maar verliet deze weer nadat hij de Duitse debutant Thomas Müller op de plek van bondscoach Joachim Löw zag zitten.

“Nee, daar mag je niet zitten”, beet de keuzeheer de jonge speler van Bayern München toe. “Dat is de plaats van de bondscoach van Duitsland.” Vervolgens verliet Maradona de perszaal, om drie minuten later weer vrolijk terug te keren. Toen hem ter ore kwam dat het om een speler van Duitsland ging, maakte hij wel zijn excuses.

“Het spijt me, ik had de speler niet herkend. Ik wist niet dat hij een lid van de Mannschaft was”, aldus Maradona. Argentinië boekte een knappe zege op de Duitsers dankzij een doelpunt van Gonzalo Higuaín en lijkt langzaam maar zeker in vorm te geraken voor het aanstaande WK. Ondanks de moeizame kwalificatieserie gelden de Zuid-Amerikanen daar als één van de topfavorieten.

-------------

Duits international Lukas Podolski kon de reactie van DSF-verslaggever Christian Ortlepp woensdagavond niet waarderen. De aanvaller liet weten wel een robbertje te willen vechten met de journalist, nadat deze zich niet erg positief uitliet over Podolski's optreden tegen Argentinië. “Je beste acties heb je waarschijnlijk gemaakt in de warming-up”, was de prikkelende stelling van Ortlepp.

Na de met 1-0 verloren oefeninterland tegen de Argentijnen zat de 1. FC Köln-speler duidelijk niet te wachten op het in zijn ogen bijdehante commentaar. “Dat was niet je beste wedstrijd in het shirt van het Duits elftal”, vond de reporter. “Je beste acties heb je waarschijnlijk gemaakt in de warming-up.” Podolski was hier niet van gediend en daagde Ortlepp uit voor een gevecht.

“Je hebt een grote mond nu je hier staat met al je journalistenvrienden om je heen, maar ik wil je weleens zien als je voor mijn deur staat. Kom maar op”, was de reactie van de international, waarna hij Ortlepp probeerde weg te duwen. Die maakte er zelf echter weinig ophef over. “Lukas heeft me waarschijnlijk verkeerd begrepen en reageerde toen een beetje overdreven. Maar hij heeft me niet aangevallen”, aldus de verslaggever tegenover Express. De speler heeft inmiddels zijn excuses aangeboden.

Laatst aangepast door Mesut070 : 4th March 2010 om 15:02.
Mesut070 is offline  
Oud 4th March 2010, 15:09   #13
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

BJK_Egehan op de goede weg

Fav. spelers: Serdar Özkan
Ik hoop dat de WK finale Brazilië - Argentinië wordt.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is door de poule indeling.
BJK_Egehan is online now  
Oud 7th March 2010, 09:43   #14
Karizma-TS
International

Karizma-TS's Avatar

Karizma-TS op de goede weg

Fav. clubs: Trabzonspor
Fav. spelers: Ronaldo, Agüero
Brazilie en Portugal zitten in de zelfde poule met Ivoorkust, als Hiddink zoals de media het zegt tijdens de WK bij Ivoorkust is, denk ik dat 1 van de 2, Brazilie of Portugal niet de laatste 16 zal halen.
BIZ HEP SUPERIZ
Karizma-TS is offline  
Oud 30th March 2010, 16:00   #15
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Arjantinli efsanevi futbolcu Diego Armando Maradona, köpeği tarafından yüzünden ısırıldığı için hastaneye kaldırıldı.

Arjantin'in Cronica televizyonunun haberine göre, köpeklerinden birisinin yüzünü ısırdığı Maradona, Los Arcos kliniğine götürüldü. Ağzının çevresinde kanama olan Maradona'ya dikiş atıldığı ve bu akşam evine dönmesinin beklendiği bildirildi.

Arjantin Milli Takımı Teknik Direktörü Maradona, alkol sorunu nedeniyle 2007'de aynı kliniğe kaldırılmıştı.
Mesut070 is offline  
Oud 28th April 2010, 12:17   #16
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Ook kort voor het WK blijft Diego Maradona voor verrassingen zorgen in het Argentijnse elftal. De Zuid-Amerikanen oefenen volgende week tegen Haïti en de 36-jarige Ariel Ortega ontving voor deze wedstrijd een uitnodiging. De ervaren aanvaller van River Plate speelde in 2003 zijn laatste interland.
Mesut070 is offline  
Oud 28th April 2010, 12:38   #17
Arslan
Super Moderator

Arslan's Avatar

Arslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelfArslan mag trots zijn op zichzelf

Fav. clubs: F.C. Groningen
Fav. spelers: Metin Oktay, Arda
Prijzenkast
Glazen Bol 
Aciyorum Messi'ye, Maradona nun TD oldugu milli takimdan bi cacik olmaz.

Ortega mis puahahahah
Arslan is offline  
Oud 28th April 2010, 12:40   #18
Oguz de Souza
Internationale Topspeler

Oguz de Souza's Avatar

Oguz de Souza op de goede weg

Fav. clubs: Lüleburgazspor
Fav. spelers: Diego Lugano
Bu hazirlik maçi sadece Arjantin içinden oyunculari çagirarak bir nevi deneme amacinda geçecek. Ortegayi asla dünya sampiyonasina götürmez Maradona, Arjantin ne kadar kötü gözüksede benim yinede gizli favorilerimden.
Oguz de Souza is offline  
Oud 29th April 2010, 03:38   #19
Legend
Legende

Legend's Avatar

Legend op de goede weg

Ik denk juist dat Argentinië in de groepsfase er al uit zal liggen. Alle andere landen zijn collectief veel sterker. Tek Messi ile olmaz bu is.
Legend is offline  
Oud 29th April 2010, 12:21   #20
Wakizashi
Inactief

Wakizashi's Avatar

Wakizashi op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
Argentinie gaat de finale halen samen met Nederland.
Wakizashi is offline  
Oud 29th April 2010, 14:51   #21
Legend
Legende

Legend's Avatar

Legend op de goede weg

Argentinië kan de finale van het Wereldkampioenschap niet behalen. Gegronde redenen hiervoor zijn:

1) Messi draait zo sterk, dat dat zorgt voor onenigheid in de groep. Barça zoekt hem vaak op en krijgt de ballen van aangespeeld van Xavi. Argentinië heeft met Agüero en nog talloze anderen genoeg snelle spelers die hun inbreng niet waar kunnen maken.

2) Maradona is geen coach die de spanning aankan wanneer Argentinië alleen al de groepsfase doorkomt. Ik weet zeker dat hij met belachelijke uitspraken komt waar menig voetbalfan zijn grote vraagtekens bij zet. Dit zorgt voor een negatieve sfeer in de groep. De druk wordt te groot en Argentinië bezwijkt.

3) Maradona blijft met mensen oproepen die allang al gepensioneerd hoorden te zijn. Zie Veron, Palermo en nu ook 'weer' Ortega. Slaat nergens op. Deze voetballers kunnen het in een land als Zuid Afrika niet brengen om dubbele meters te lopen. Maar goed, ze zijn nog niet definitief geselecteerd, dus dat wordt ook weer afwachten.

Op Demichelis na hebben ze geen fatsoenlijke centrale verdediger. Heinze en co zijn niet meer hetzelfde als pak 'm beet 4 jaar terug.
Legend is offline  
Oud 29th April 2010, 15:33   #22
Florya
TMod (Galatasaray)

Florya's Avatar

Florya op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Florya

Fav. spelers: Tevez Arda
Prijzenkast
Meest gewaardeerde VPer 
Origineel gepost door Legend Bekijk Bericht
Argentinië kan de finale van het Wereldkampioenschap niet behalen. Gegronde redenen hiervoor zijn:

1) Messi draait zo sterk, dat dat zorgt voor onenigheid in de groep. Barça zoekt hem vaak op en krijgt de ballen van aangespeeld van Xavi. Argentinië heeft met Agüero en nog talloze anderen genoeg snelle spelers die hun inbreng niet waar kunnen maken.

2) Maradona is geen coach die de spanning aankan wanneer Argentinië alleen al de groepsfase doorkomt. Ik weet zeker dat hij met belachelijke uitspraken komt waar menig voetbalfan zijn grote vraagtekens bij zet. Dit zorgt voor een negatieve sfeer in de groep. De druk wordt te groot en Argentinië bezwijkt.

3) Maradona blijft met mensen oproepen die allang al gepensioneerd hoorden te zijn. Zie Veron, Palermo en nu ook 'weer' Ortega. Slaat nergens op. Deze voetballers kunnen het in een land als Zuid Afrika niet brengen om dubbele meters te lopen. Maar goed, ze zijn nog niet definitief geselecteerd, dus dat wordt ook weer afwachten.

Op Demichelis na hebben ze geen fatsoenlijke centrale verdediger. Heinze en co zijn niet meer hetzelfde als pak 'm beet 4 jaar terug.
Als stofbal het nodig vindt om spelers als Samuel en Burdisso thuis te laten, dan hebben ze inderdaad geen fatsoenlijke verdediging. Het is afwachten wie hij effectief gaat meenemen. Voor de rest geef ik je zeker gelijk.
Florya is offline  
Oud 29th April 2010, 20:42   #23
Legend
Legende

Legend's Avatar

Legend op de goede weg

Inderdaad Florya, vooral het achterlaten van Samuel is een enorme vraagteken. Ik geloof dat Díaz daar heeft gespeeld. Ik durf te wedden dat mensen hem zonder enig research niet kennen.

De sterkste 11 van Argentinië kan iedereen wel maken. Het probleem ligt bij Maradona. Hij maakt van die veranderingen en mocht het goed uitpakken zitten alle analytici aan het foute eind en hij heeft dan gelijk.

Zoals ik eerder al zei: niets wijst erop dat het goed zal komen met Argentinië, vooral als we zien dat het WK nog maar een maandje verwijderd is.

Ik verwacht vrij veel van Denemarken en Servië. Dit zijn landen, die net als Turkije in 2002, zeker voor een verrassing kunnen zorgen.
Legend is offline  
Oud 4th May 2010, 20:58   #24
CR9
Talent

CR9's Avatar

CR9 op de goede weg

Fav. spelers: Cristiano Ronaldo
Torres mogelijk niet op tijd fit voor start WK in Zuid-Afrika

De kans bestaat dat Fernando Torres de eerste wedstrijd(en) op het WK moet laten schieten. De aanvaller van Liverpool heeft van de medische staf van zijn club te horen gekregen dat hij rust moet houden om zijn pijnlijke knie volledig te laten genezen. De Spaans international raakte op 8 april geblesseerd in het Europa League-duel met Benfica en kwam sindsdien niet meer in actie.
“Of hij tijdig hersteld is voor de eerste wedstrijd op het WK is nog niet duidelijk”, verklaarde clubarts Peter Brukner tegenover de BBC. Later kan Torres naar alle waarschijnlijkheid wel in actie komen. “Als hij zich zo blijft herstellen als nu het geval is dan kan hij later in het toernooi weer van waarde zijn voor Spanje.”

Spanje opent het wereldkampioenschap op 16 juni met de wedstrijd tegen Zwitserland. De Europees kampioen van 2008 is verder ingedeeld met Honduras en Chili. Bondscoach Vicente Del Bosque heeft nog niet gereageerd op de situatie rondom Torres. Mocht de revalidatie uiteindelijk langer blijken te duren, dan bestaat de kans dat El Niño niet meegaat naar het WK.
Zou wel erg jammer zijn.
CR9 is offline  
Oud 4th May 2010, 21:06   #25
Karizma-TS
International

Karizma-TS's Avatar

Karizma-TS op de goede weg

Fav. clubs: Trabzonspor
Fav. spelers: Ronaldo, Agüero
Ik wil dat hij de hele WK niet speelt, ik gun Spanje niets. De enige speler die ik daar mag is David Villa.
Ik hoop dat Duitsland of NL de cup pakt.
BIZ HEP SUPERIZ
Karizma-TS is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

VoetbalPortaal (versie IV, beta) copyright © 2005-2010.