|
|
|||||||
| WK 2010 Zuid-Afrika Discussieer hier over de aankomende Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika.. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#1 | |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Fener, Chelsea
Fav. spelers: D. Lugano, D.Drogba
|
In aanloop naar het WK
Dit wordt een centrale nieuwstopic mbt het WK van volgend jaar.
Bu Ozil'in gelecegi gercekten parlak, potentieel gezien kan hij de beste Turk ooit worden. Nou zullen sommigen roepen dat ie geen Turk is, maar die discussie laat ik even voor wat het is
..............................................................................................................
''TOTA LUGANO''
Laatst aangepast door Tschai : 1st January 2010 om 03:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Beşiktaş
Fav. spelers: Zidane
|
Keske Milli Takim'imiza kazandirabilseydik.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: Lucas Neill
|
Dan zou het een hele andere Mesut Özil zijn. Ook kwa motivatiepunt en dergelijke is dat heel wat anders. In die Mannschaft speel je met wereldtoppers. In Turkije niet.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inactief
![]() Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
|
In plaats van Ozil de grond in te boren als landverrader moeten we hem steunen als Turkzijnde.
In mijn ogen heeft hij een verstandige beslissing gemaakt. Tayfun Korkut heeft jaren geleden ook zijn Turkse paspoort ingleverd is deze man nu ook een landverrader? |
|
|
|
|
#5 | |
|
Internationale Topspeler
Fav. spelers: Kewell, Arda Turan
|
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. Op 02:13 hoor je een pistool afgaan.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Internationale Topspeler
Fav. spelers: Kewell, Arda Turan
|
Dit is waarschijnlijk het officiële song van het WK :
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vedette
|
Blaa. Ik ga alleen de kwartfinales/halve en finale kijken. Zonder Turkije kan het me geen ruk schelen wie het WK wint haha :)
|
|
|
|
|
#8 |
|
TMod (Besiktas)
![]() Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
|
Oh, ik volg het gewoon hoor.
Ik laat m'n WK niet door Turkije verpesten. Aangezien 2014 in Brazilië wordt gehouden wordt dat vrij lastig volgen ivm het tijdsverschil. |
|
|
|
|
#9 |
|
Internationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Lüleburgazspor
Fav. spelers: Diego Lugano
|
Ik wil hem ook zoveel mogelijk volgen, dat we niet meedoen interresseert me niet want we hebben het ook niet verdiend, helaas maar waar.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vaste Waarde in Elftal
|
Ik ga alleen de wedstrijden van Argentinie, Brazilie, Ivoorkust, Spanje, Engeland, Australië en Nederland volgen en ook alle finales
..............................................................................................................
![]() STAY WITH US GUIZA!! |
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Xavi
|
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.
Ikinci gol harika
Necip Beşiktaş'tır! |
|
|
|
|
#12 |
|
Vedette
![]() Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
|
Diego Maradona heeft weer eens op een excentrieke manier de aandacht getrokken. De bondscoach van Argentinië verscheen woensdag na afloop van de interland met Duitsland (0-1 winst) in de perszaal, maar verliet deze weer nadat hij de Duitse debutant Thomas Müller op de plek van bondscoach Joachim Löw zag zitten.
“Nee, daar mag je niet zitten”, beet de keuzeheer de jonge speler van Bayern München toe. “Dat is de plaats van de bondscoach van Duitsland.” Vervolgens verliet Maradona de perszaal, om drie minuten later weer vrolijk terug te keren. Toen hem ter ore kwam dat het om een speler van Duitsland ging, maakte hij wel zijn excuses. “Het spijt me, ik had de speler niet herkend. Ik wist niet dat hij een lid van de Mannschaft was”, aldus Maradona. Argentinië boekte een knappe zege op de Duitsers dankzij een doelpunt van Gonzalo Higuaín en lijkt langzaam maar zeker in vorm te geraken voor het aanstaande WK. Ondanks de moeizame kwalificatieserie gelden de Zuid-Amerikanen daar als één van de topfavorieten. ------------- Duits international Lukas Podolski kon de reactie van DSF-verslaggever Christian Ortlepp woensdagavond niet waarderen. De aanvaller liet weten wel een robbertje te willen vechten met de journalist, nadat deze zich niet erg positief uitliet over Podolski's optreden tegen Argentinië. “Je beste acties heb je waarschijnlijk gemaakt in de warming-up”, was de prikkelende stelling van Ortlepp. Na de met 1-0 verloren oefeninterland tegen de Argentijnen zat de 1. FC Köln-speler duidelijk niet te wachten op het in zijn ogen bijdehante commentaar. “Dat was niet je beste wedstrijd in het shirt van het Duits elftal”, vond de reporter. “Je beste acties heb je waarschijnlijk gemaakt in de warming-up.” Podolski was hier niet van gediend en daagde Ortlepp uit voor een gevecht. “Je hebt een grote mond nu je hier staat met al je journalistenvrienden om je heen, maar ik wil je weleens zien als je voor mijn deur staat. Kom maar op”, was de reactie van de international, waarna hij Ortlepp probeerde weg te duwen. Die maakte er zelf echter weinig ophef over. “Lukas heeft me waarschijnlijk verkeerd begrepen en reageerde toen een beetje overdreven. Maar hij heeft me niet aangevallen”, aldus de verslaggever tegenover Express. De speler heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Laatst aangepast door Mesut070 : 4th March 2010 om 15:02. |
|
|
|
|
#13 |
|
TMod (Besiktas)
![]() Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
|
Ik hoop dat de WK finale Brazilië - Argentinië wordt.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is door de poule indeling. |
|
|
|
|
#14 |
|
International
![]() Fav. clubs: Trabzonspor
Fav. spelers: Ronaldo, Agüero
|
Brazilie en Portugal zitten in de zelfde poule met Ivoorkust, als Hiddink zoals de media het zegt tijdens de WK bij Ivoorkust is, denk ik dat 1 van de 2, Brazilie of Portugal niet de laatste 16 zal halen.
BIZ HEP SUPERIZ |
|
|
|
|
#15 |
|
Vedette
|
Arjantinli efsanevi futbolcu Diego Armando Maradona, köpeği tarafından yüzünden ısırıldığı için hastaneye kaldırıldı.
Arjantin'in Cronica televizyonunun haberine göre, köpeklerinden birisinin yüzünü ısırdığı Maradona, Los Arcos kliniğine götürüldü. Ağzının çevresinde kanama olan Maradona'ya dikiş atıldığı ve bu akşam evine dönmesinin beklendiği bildirildi. Arjantin Milli Takımı Teknik Direktörü Maradona, alkol sorunu nedeniyle 2007'de aynı kliniğe kaldırılmıştı. |
|
|
|
|
#16 |
|
Vedette
|
Ook kort voor het WK blijft Diego Maradona voor verrassingen zorgen in het Argentijnse elftal. De Zuid-Amerikanen oefenen volgende week tegen Haïti en de 36-jarige Ariel Ortega ontving voor deze wedstrijd een uitnodiging. De ervaren aanvaller van River Plate speelde in 2003 zijn laatste interland.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fav. clubs: F.C. Groningen
Fav. spelers: Metin Oktay, Arda
|
Aciyorum Messi'ye, Maradona nun TD oldugu milli takimdan bi cacik olmaz.
Ortega mis puahahahah ![]()
|
|
|
|
|
#18 |
|
Internationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Lüleburgazspor
Fav. spelers: Diego Lugano
|
Bu hazirlik maçi sadece Arjantin içinden oyunculari çagirarak bir nevi deneme amacinda geçecek. Ortegayi asla dünya sampiyonasina götürmez Maradona, Arjantin ne kadar kötü gözüksede benim yinede gizli favorilerimden.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Legende
|
Ik denk juist dat Argentinië in de groepsfase er al uit zal liggen. Alle andere landen zijn collectief veel sterker. Tek Messi ile olmaz bu is.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Inactief
![]() Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
|
Argentinie gaat de finale halen samen met Nederland.
|
|
|
|
|
#21 |
|
Legende
|
Argentinië kan de finale van het Wereldkampioenschap niet behalen. Gegronde redenen hiervoor zijn:
1) Messi draait zo sterk, dat dat zorgt voor onenigheid in de groep. Barça zoekt hem vaak op en krijgt de ballen van aangespeeld van Xavi. Argentinië heeft met Agüero en nog talloze anderen genoeg snelle spelers die hun inbreng niet waar kunnen maken. 2) Maradona is geen coach die de spanning aankan wanneer Argentinië alleen al de groepsfase doorkomt. Ik weet zeker dat hij met belachelijke uitspraken komt waar menig voetbalfan zijn grote vraagtekens bij zet. Dit zorgt voor een negatieve sfeer in de groep. De druk wordt te groot en Argentinië bezwijkt. 3) Maradona blijft met mensen oproepen die allang al gepensioneerd hoorden te zijn. Zie Veron, Palermo en nu ook 'weer' Ortega. Slaat nergens op. Deze voetballers kunnen het in een land als Zuid Afrika niet brengen om dubbele meters te lopen. Maar goed, ze zijn nog niet definitief geselecteerd, dus dat wordt ook weer afwachten. Op Demichelis na hebben ze geen fatsoenlijke centrale verdediger. Heinze en co zijn niet meer hetzelfde als pak 'm beet 4 jaar terug. |
|
|
|
|
#22 | |
|
TMod (Galatasaray)
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Legende
|
Inderdaad Florya, vooral het achterlaten van Samuel is een enorme vraagteken. Ik geloof dat Díaz daar heeft gespeeld. Ik durf te wedden dat mensen hem zonder enig research niet kennen.
De sterkste 11 van Argentinië kan iedereen wel maken. Het probleem ligt bij Maradona. Hij maakt van die veranderingen en mocht het goed uitpakken zitten alle analytici aan het foute eind en hij heeft dan gelijk. Zoals ik eerder al zei: niets wijst erop dat het goed zal komen met Argentinië, vooral als we zien dat het WK nog maar een maandje verwijderd is. Ik verwacht vrij veel van Denemarken en Servië. Dit zijn landen, die net als Turkije in 2002, zeker voor een verrassing kunnen zorgen. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Talent
Fav. spelers: Cristiano Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
International
![]() Fav. clubs: Trabzonspor
Fav. spelers: Ronaldo, Agüero
|
Ik wil dat hij de hele WK niet speelt, ik gun Spanje niets. De enige speler die ik daar mag is David Villa.
Ik hoop dat Duitsland of NL de cup pakt.
BIZ HEP SUPERIZ |
|
|