|
|
|||||||
| Archief Wedstrijdtopics Alle oude wedstrijdtopics zijn hier te vinden.. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#201 | |
|
Inactief
![]() Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
|
Adam gibi top oyna, olay cikmasin. Bu Diyarbakirspor cirkef takim, herzaman olay cikiyor anasini satiyim. Het komt verdomme van twee kanten, ze willen zichzelf afschilderen als slachtoffer maar is niet zo, Mehmet heeft een fout gemaakt door fel te reageren maar ik kan zijn reactie begrijpen, zo'n kutkind had ik vroeger bij mijn basketbalwedstrijden ook constant bezig met kloten en uitlokken, gelde gecirme birtane. Laatst aangepast door Wakizashi : 7th February 2010 om 21:33. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Halkın Takimi
Fav. spelers: Baki Mercimek
|
In het algemeen heb je wel gelijk meestal is Diyarbakirspor de schuldige, maar vanavond waren de rollen toch echt omgekeerd. Fenerbahçe was vandaag vies bezig vooral Semih, Emre B, Topuz en Bilica.
..............................................................................................................
![]() |
|
|
|
|
#203 |
|
Inactief
|
Ik ben het met je eens dat Emre B irritant bezig was.
Bilica is algemeen bekend dat hij vieze truuks heeft, ben er niet trots op. Mehmet Topuz staat niet bekend als een vieze speler, vergeet dat niet. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit in een conflict betrokken was bij Kayserispor. Het valt me nog op dat Topuz het heeft volgehouden tot de 85e minuut, ieder ander zou allang van het veld gestuurd zijn. Hij zat totaal niet in zijn spel door Baris. |
|
|
|
|
#204 |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Halkın Takimi
Fav. spelers: Baki Mercimek
|
Ja maar ik heb het over de wedstrijd van vanavond.
..............................................................................................................
![]() |
|
|
|
|
#205 |
|
Inactief
|
We zijn Guiza, Topuz en Lugano kwijt tegen Manisa, dus dat wordt wat.
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Vedette
![]() Fav. clubs: Galatasaray SK
Fav. spelers: Dirty Harry
|
Diyerbakir cirkef takim diyorsunuz. Olsun olmasin. Peki ya Fenerbahce? Bunlar melek mi? Emre Belozoglu desen, Semih mi desen, Baroni mi desen, Lugano mu desen. Keza Bilica ve Mehmet Topuz'un yaptiklari ortada. Bunun hakli haksiz diyemezsiniz. Ove ove biteremediginiz Kadikoy'e de gorduk. Zemine mi desen, seyirciseni mi desen. Hersey ortada. Kufurlerden tut, sahaya seyirci inmesinden tut, saha icinde full takim hakeme dalmasindan tut (dat terwijl de scheids al zoveel in het voordeel heeft gefloten). Demek ki bu olaylar sirf Sami Yen'de olmuyormus (Volkan'in kulaklari cinlasin ).Hafta'ya da cok guzel eslesmeler var. Biz yan gelip yatip 3 puani simdiden cebi koyup Antalyaspor rovansindan sonra 8 gun Atletico musabakamiza konsantre olurken lig'de Gaziantepspor - Besiktas, Bursaspor - Trabzonspor, Denizlispor - Kayserispor ve Manisaspor - Fenerbahce.
![]() |
|
|
|
|
|
#207 |
|
TMod (Besiktas)
![]() Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
|
Het enige wat ik me afvraag is hoe het Bilica is gelukt deze wedstrijd te voltooien.
Volkan heeft die gozer die hem wilde passeren mooi tegengehouden trouwens.
13
|
|
|
|
|
#208 |
|
Vaste Waarde in Elftal
Fav. spelers: Arda Turan
|
Bij wonder was ook Baroni meteen ter plaatse om ambras te maken.
Ah ulan Baroni :D |
|
|
|
|
#209 |
|
TMod (Galatasaray)
|
Zo dingen gebeuren eenmaal in het voetbal, het is zeker ook een sport waar je psychologisch sterk in je schoentjes moet zitten.
Fener was goed bezig de laatste wedstrijden, ze hadden een zeker indruk op me gemaakt, daarom verrast dit puntenverlies me. Kan gebeuren, het loopt eens niet, enkele spelers zijn niet op hun dag, je strijdt maar het wil niet lukken etc. Dat hoort nou eenmaal bij het voetbal, en dat is het mooie er aan, je weet nooit wat je krijgt. Wel jammer van de blessure van Luga. Hopelijk geneest hij snel. Hij verdient trouwens een betere partner dan Bilica. 1-1, verrassend, maar geen paniek. Je mag na 1 wedstrijd niet gaan vliegen, net zoals je na 1 wedstrijd ook niet alles moet gaan afbreken. Ik haat het om over scheidsrechters te praten. Ik ben van het idee dat je voetbal moet brengen en winnen waar de scheidsrechter zelfs geen invloed op kan hebben, maar ik ben ook wetende dat dit slechts een utopie is (in de TSL toch zeker). Toch wil ik toegeven dat de arbitrage zeker dit seizoen tot nu toe hoofdzakelijk van een belachelijk niveautje is geweest. |
|
|
|
|
#210 |
|
Vedette
![]() Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: Arda
|
Bir puaninizi kutlarim, pacayi zor kurtarmissiniz diyar'dan.
|
|
|
|
|
#211 |
|
Vedette
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Vedette
|
Amuserend trouwens hoe de geel-blauwe media en aanhang de slechte vertoning probeert te bedekken met smoesjes zoals het niet serieus nemen van de tegenstander, wedstrijden kiezen, onderschatting.
Ik heb een fener gezien die alles gaf, als men eigen tekortkomingen gaat versmoezen met het bovenstaande zal dat enkel in ons voordeel werken, dus ga vooral door. Laatst aangepast door SARIKIRMIZI : 8th February 2010 om 13:16. |
|
|
|
|
#213 | |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Fener, Chelsea
Fav. spelers: D. Lugano, D.Drogba
|
Frappant is dat als FB puntverlies lijdt, er wordt gesproken over kwalitatieve tekortkomingen en andersom bij GS ligt het vaak aan de hierboven opgesomde factoren. Feit is dat Fb tegen een tegenstander als Bursa heeft laten zien waar het toe in staat is als het zijn dag heeft en niet gekwetst wordt in haar tactiek door blessures. Daar kan niemand omheen.
''TOTA LUGANO''
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Super Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fav. clubs: F.C. Groningen
Fav. spelers: Metin Oktay, Arda
|
De wedstrijd is geweest, tijd om vooruit te kijken
|
|
|
|
|
#215 |
|
Legende
Fav. spelers: Lucas Neill
|
Jongens over dat anti-voetbal gedoe van de lager geklasseerde elftallen: dit is iets wat we wekelijks zien. Galatasaray, Besiktas en Fenerbahçe spelen wekelijks tegen elftallen die zich zeer diep ingraven om vervolgens met 2 n.egers voorin te gaan counteren. Het is onmogelijk om het 'echte' voetbal hier te laten zien, omdat je automatisch de ruimte op de flanken gaat opzoeken. Ik vind dat Fenerbahce gevaarlijker is door het centrum. Ik vind dat Galatasaray gevaarlijker is door het centrum. De trainers van deze lager geklasseerde elftallen weten dit ook, vandaar dat ze de posities dubbel laten bezetten.
Het wordt steeds moeilijker om een wedstrijd werkelijk te kunnen spelen. De lager geklasseerde elftallen prefereren geen voetbal om in ieder geval een puntje binnen te slepen. Aanvallen kunnen ze niet, want elke counter of tegenaanval is dan gewoon raak. Fenerbahçe kon dit wel verwachten tegen Diyarbakirspor. Ik had eigenlijk een minimale overwinning verwacht, maar die van Ayman zat er wel vreselijk lekker in zeg. Al met al snap ik de Galatasaray/Fenerbahçe vergelijking niet hier. Ik heb dan ook geen zin om alle pagina's door te nemen. Fenerbahçe speelde matig, maar het kon eigenlijk ook niet anders. Om dan gelijk de wedstrijd van Galatasaray erbij te halen vind ik echt zo nutteloos. Beide teams zijn zeer instabiel en zijn alles behalve constant. De ene week is Fenerbahçe de best voetballende ploeg, en de andere week is Galatasaray dat. |
|
|
|
|
#216 | |
|
Inactief
|
Diyarbakirspor heeft gewoon uitstekend angsthazen voetbal gespeeld, ik neem het ze niet ook niet kwalijk, zit geen greintje kwaliteit in dat team. |
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Vedette
|
Fener wisselt net als ons goede wedstrijden af met slechte. Wij hebben zeer zeker ook onze tekort-komingen. Ik heb het over de prestaties als team, niet over de individuele kwaliteiten van de spelers. Uiteraard heeft fb veel meer kwaliteit dan Diyarbakir maar het kwam er toch echt niet uit. Als er man op man gespeeld wordt tov fb en alex goed wordt gedekt krijgt fener het al heel moeilijk. Tegen Bursa stond het binnen no-time 2 nul door 2 vrije trappen(=kwaliteit) wel moet ik toegeven dat fb gewoon een goede wedstrijd heeft gespeeld maar heb zo het gevoel dat het ook anders kon aflopen. Galatasaray heeft punten verloren door een gebrek aan mankracht voorin en afwerking, dit zijn ook tekortkomingen. Wel hebben wij de nodige kansen weten te creeren. Fener had tot de 40ste minuut geen enkele open kans en zelfs in de slotfase probeerde het te scoren door dode-spel momenten. Mijn punt is dat wij als een wisselgevallig team worden bestempeld terwijl fb net zo wisselgevallig is. Een barslechte wedstrijd tegen Denizli, de winst kwam pas 3 minuten voor tijd, 2 goede wedstrijden en daarna weer een barslechte wedstrijden waarin een nederlaag alweer in de slotfase wordt voorkomen. Is dit de stabiele, degelijke/draainde ploeg waar jullie het over hebben? Ik ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Manisa. Laatst aangepast door SARIKIRMIZI : 8th February 2010 om 21:37. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Vedette
Fav. spelers: Dirty Harry
|
@ SARIKIRMIZI
Fener heeft een grote lobby en heeft macht in de media waardoor zij minder snel of zelfs niet naar voren worden gebracht bij dit soort slippertjes zoals gisteren tegen Diyerbakirspor.. Eigenaren van oa. NTV, Milliyet, Sabah, Aksam zijn vele 'Fenerbahce kongre uyesi' of worden bestuurd door mensen die in het bestuur van Fenerbahce zitten. Dat is hun profijt hiervan. Wij daarentegen hebben die lobby niet en worden vervolgens van alle kanten aangevallen en met de grond gelijk gemaakt in de media. - Transfers die vanaf dag 1 al bekritiseerd worden om de meest bizarre en krankzinnige argumenten. Zie Sinan Engin: Lucas Neill's transfer was overbodig bij Galatasaray omdat zij een overvloed aan verdedigers hebben. De voorkeur had naar een spits moeten gaan. - Ridvan Dilmen: Als Galatasaray hetzelfde spel hanteert als tegen Kayserispor zullen ze buiten de top 4 eindigen dit jaar. - Ahmet Cakar: Frank Rijkaard is de slechts coach/trainer die voor Galatasaray, en notabene voor een Turkse club heeft getraind. - Suleyman Hurma die voor de 846787e keer haat zaait omtrent de gebeurtenissen tussen Ali Turan en ons. - Yalcin van Antalyaspor die de afgelopen dagen eerst als hoofddader wordt aangewezen bij de blessure van Jo door HaberTurk gazetesi en gisteren met Serhat Ulueren telefonisch live wordt verbonden bij Telegol om vervolgens Frank Rijkaard als schuldige aan te wijzen dat de media de druk op hem legt, terwijl diezelfde media de oorspronkelijke veroorzaker is van dit probleem. Het enige wat wij als supporters kunnen doen is deze mensen met een korreltje zout nemen.
![]() |
|
|
|
|
#219 |
|
Legende
Fav. spelers: Lucas Neill
|
Goede bronnen, Kaptan. Je posts zijn zeer kwalitatief en zeker de moeite waard om te lezen de laatste tijd. Chapeau.
Ik kan me geheel in je tekst vinden. Alleen moet ik er bij toevoegen dat wanneer de Turkse media weer volop bezig is om kijkers aan te trekken met hun hypocriete en nogal amateuristisch gedrag kunnen wij wel degenen zijn die het met een korreltje zout opvatten, but what about the game itself? Voetbal is een spel. De winnaar wordt kampioen. Wat wij hier doen, of in ieder geval proberen, is de situatie eens bekijken op ons eigen manier. Verder heeft niemand hier last van. In Turkije is het de bedoeling dat anderen hier last van krijgen. Veel mensen gaan er niet goed genoeg mee om. De perschefs van alle clubs hier in de Eredivisie verbieden tijdschriften als VI om in hun ogen schadelijke informatie of publiciteit jegens de spelers of de technische staf van de desbetreffende clubs in hun artikels openbaar te maken. Dit zou een juiste oplossing zijn voor onze competitie. Ik denk het eindelijk eens tijd wordt dat ook de TFF er een strenge beleid op voert. Publicaties als die van Ahmet Çakar en alle andere clowns zouden hard moeten worden gestraft. Ze hebben allemaal een subjectieve mening en laten objectiviteit passé. Niet alleen Galatasaray lijdt hieronder. Zie Fenerbahçe met hun 's.eksschandaal'. Zie alle druk rondom Besiktas en die zwijn als voorzitter. Goede lobby of niet, de nadruk ligt teveel op de grote 3 van Turkije. De spelers krijgen natuurlijk ook alle media op hun dak. Vanzelfsprekend dat zij de grote druk voelen in een nietszeggende competitie als die van ons. Presteren in Europa lukt vervolgens ook niet. |
|
|