|
|
|||||||
| Gadgets, hard- en software Gadgets: hard- en software; computers, consoles, games, audio, hi-fi, BluRay/HDDVD (spelers), mp3-spelers, etc.. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#751 |
|
Basisspeler
![]() Fav. clubs: Fenerbahçe
Fav. spelers: Messi, Alex
|
hmm...
zo te zien vervangt hij enkele belangrijke systeembestanden. deze manier van thema's installeren is sneller voor je PC, maar ontzettend gevaarlijk. Je PC kan instabiel worden omdat je essentiële systeembestanden wijzigt. Als je later de thema weer verwijderd kan dat fatale gevolgen voor je PC hebben, zoals een format. Ik zou het iig niet doen. Een veilige manier van themen is WindowBlinds, alleen dit maakt je PC wel wat langzamer... |
|
|
|
|
#752 |
|
Nationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Atletico, Fenerbahce
Fav. spelers: Riquelme, Pato
|
Mijn PC crasshte ook toen ik een Leopard Thema had gedownload vorige jaar, het beste is gewoon om een programma te downloaden die de .dll bestanden voor je wijzigt, want handmatig zorgt het voor problemen idd.
|
|
|
|
|
#753 |
|
Banned
|
Bedankt voor de informatie.
|
|
|
|
|
#754 |
|
Legende
![]() Fav. clubs: Galatasaray
Fav. spelers: A.Sanchez, A.Keïta
|
Wat raden jullie aan als muziekdownloader? Doe al jaren met VDownloader van Youtube maar dat gaat me te traag. Je moet de bestandent evens als MP3 kunnen downloaden, ik heb eens meer dan 400 liedjes gedownload die vervolgens niet MP3 bleken en dus niet compitabel waren met mijn mobiele telefoon...
..............................................................................................................
|
|
|
|
|
#755 |
|
Legende
Fav. spelers: Lucas Neill
|
Ik gebruik dat Firefox plugin-ding die hier ergens gepost werd een keer. Werkt uitstekend (MP3).
|
|
|
|
|
#756 |
|
Bankzitter
|
Eros,
Kijk mijn andere Topic met de titel "MUST HAVE ADDONs for firefox", daartussen zit een plugin voor Firefox dat op elke youtube pagina een koppeling plaats waarmee je met een klik de video als een mp3 in hoge kwaliteit kan downloaden. Hier is wel Firefox voor vereist, ik heb nog niet gezocht naar een alternatief voor Google Chrome.
..............................................................................................................
Hulp nodig met computer gerelateerde onderwerpen? Draai de volgende programma voordat je post, zo kan ik je beter helpen.(vergeet niet het nummer te plaatsen in het bericht :) ) Online Audit Reporter versie 0.56 | Meer info |
|
|
|
|
#757 | |||
|
Bankzitter
|
Om thema's te installeren die NIET zijn ondertekend moet je dus een .dll vervangen (patchen). Deze bestand speelt geen cruciale rol in Windows en is alleen een DRM-type bestand, het doet ook verder niks met je computer.
Deze bestand heb ik ook gepatch zodat ik een minimale thema kon installeren. Het heeft verder ook geen invloed op enige programma's of de core zelf gemaakt. Mijn bootscreen is zelfs gewijzigd naar een meer serieuze scherm :)
Hulp nodig met computer gerelateerde onderwerpen? Draai de volgende programma voordat je post, zo kan ik je beter helpen.(vergeet niet het nummer te plaatsen in het bericht :) ) Online Audit Reporter versie 0.56 | Meer info Laatst aangepast door mr.prozac : 13th February 2010 om 21:06. |
|||
|
|
|
|
#758 |
|
Vedette
![]() Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
|
prozac komt even en verbetert iedereen hehehe
|
|
|
|
|
#759 |
|
TMod (Besiktas)
![]() Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
|
prozac heb ik niet anders dan respect voor. hij heeft inmiddels zoveel van ons geholpen....
|
|
|
|
|
#760 |
|
Banned
|
Ik heb Aero ingeschakeld en nu ziet het er wel leuk uit. ;)
|
|
|
|
|
#761 |
|
Legende
|
Ik snap soms niet wat mensen voor hun dagelijkse kost doen. MSN virussen installeren verdien je toch geen geld mee? Nog dommer is na 20 waarschuwingen aan mijn huisgenoten om de links die mensen doorgeven via MSN ten eerste niet te openen en helemaal niet op te slaan, deze het alsnog doen.
Nu zit ik dus met dit probleem. Mijn McAfee is legaal, die heeft niets kunnen vinden. Vervolgens heb ik Ad-Aware en al die andere troep geinstalleerd en laten scannen en vooralsnog is het probleem er nog steeds. MSN verwijderen en opnieuw installeren heeft ook niet geholpen. Nu had ik ooit ook zo'n probleem, dit kon ik via de veilige modus en een programma zo verwijderen. Dit is echter slechts een vage herinnering en ik weet niet meer welk programma dit was en hoe ik dit gefixt had. Iemand ervaring met 'He! is this you on blablabla' links via MSN? Laat me weten wat jullie hiervoor gedaan hebben. |
|
|
|
|
#762 |
|
Basisspeler
Fav. spelers: Messi, Alex
|
Wees gerust. Jij hebt die virus niet, maar degenen die het sturen via MSN.
Als je toch hebt geklikt, is jou PC ook geinfecteerd. Dan stuur jij ook dit soort berichten naar je contacten. Ik heb ff gegoogled en kon dit vinden erover: To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. check ook To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. en To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. |
|
|
|
|
#763 |
|
Legende
Fav. spelers: A.Sanchez, A.Keïta
|
Als jij het stuurt heb je die virus. Iedere keer als ik on ga krijg ik 3/4 van zulke berichtjes, niets om je zorgen over te maken.
|
|
|
|
|
#764 |
|
Nationale Topspeler
Fav. spelers: Lugano
|
Ik gebruik nu als laptop mijn oude Acer maar ik heb amper programma's er op staan en geen foto's geen filmpjes maar toch zit mijn harde schijf bijna vol op 4 gig na. Hoe kan dit is dit normaal? Ik heb echt zo veel mogelijk rommel er af gegooid er staat bijna niks op maar toch zit mijn geheugen bijna vol. Het is trouwens een goedkoop ding met maar 80gig hard Disk. D is helemaal leeg maar C zit vol nog 3.98 gig van 32 gig beschikbaar. Is dat normaal?
|
|
|
|
|
#765 |
|
Legende
|
Formatteren? Als er toch niets op staat moet je dat ding formatteren.
|
|
|
|
|
#766 |
|
Nationale Topspeler
![]() Fav. clubs: Atletico, Fenerbahce
Fav. spelers: Riquelme, Pato
|
Legend abi, ik had dat ook een tijdje. Nadat ik deze programma had geinstalleerd en een snelle scan had uitgevoerd, was hij gelijk weg. Bende oldu yani, bilmem sende virus gidermi..
To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. |
|
|
|
|
#767 |
|
Basisspeler
Fav. spelers: Arda Turan
|
Legend, ik heb een forum voor je met allemaal anti-virus software etc. Je kan er van alles downloaden, helemaal free. Stuur maar een PM, dan kan je daar even een kijkje nemen..
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Bankzitter
|
LETOP: deze programma maakt standaard ook je IE geschiedenis ed. leeg, dus vink eerst onder IE de volgende opties uit:
Mocht je (ook) firefox gebruiken en je wilt je browser geschiedenis behouden schakel dan de volgende opties onder Applicaties > Firefox/Mozilla uit:
Mocht je (ook) Google Chrome gebruiken en je wilt je browser geschiedenis behouden schakel dan de volgende opties onder Applicaties > Google Chrome uit:
Zodra je CCleaner hebt gedraaid kan je met WinDirStats in een oogopslag zien welke mappen/bestanden de meeste ruimte in beslag nemen. Twee erg handige programma's dat ik op elke computer gebruik om ruimte vrij te maken. :) Links: To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily. Mocht je er niet uitkomen, plaats een reactie of stuur een PM :) Veel succes Screenshots: ![]() CCleaner ![]() WinDirStats
Hulp nodig met computer gerelateerde onderwerpen? Draai de volgende programma voordat je post, zo kan ik je beter helpen.(vergeet niet het nummer te plaatsen in het bericht :) ) Online Audit Reporter versie 0.56 | Meer info Laatst aangepast door mr.prozac : 23rd February 2010 om 23:40. |
|
|
|
|
|
#769 |
|
Nationale Topspeler
|
Ik heb een nieuwe laptop gekocht: Acer Aspire 5740G
Processor 2,26 GHz Intel Core i5 430M Werkgeheugen 8 GB Harde schijf 640 GB Beeldscherm 15,6 inch met 1366 x 768 resolutie Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium Videogeheugen 1024 MB Schermtype TFT-LCD met LED-verlichting Alleen over het geluid ben ik niet tevreden, als je hard een liedje luistert dan hoor je een soort ruis bij hoge tonen. Ik heb wat dingen geprobeerd maar ik krijg het niet weg. Ik heb het idee dat dit komt doordat het een soort speciaal geluid moet voorstellen maar zolang er bij mij normaal geluid uit komt is het prima. Helemaal als ik voetbal kijk op mijn laptop dan hoor je dat stadion zingen en dan word een soort ruis erg irritant.. Nu heb ik een vraag: Wat is nou het verschil tussen Vista en W7? Dat het sneller is heb ik gehoord maar voor de rest zie ik amper verschil. |
|
|
|
|
#770 |
|
Legende
|
Laptopspeakers zijn sowieso niet super. Neem gewoon een setje van 40/50 euro, daar kan je wel mee overweg.
|
|
|
|
|
#771 | |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#772 | |
|
International
Fav. spelers: Hagi
|
Laatst aangepast door hiblabla : 24th February 2010 om 22:48. |
|
|
|
|
|
#773 |
|
Nationale Topspeler
|
Wat ik erg irritant vind is dat de vensters beneden zijn veranderd:
![]() Even als voorbeeld dat je internet pagina's dus zo worden weergeven. Misschien kun je het veranderen maar ik weet van mezelf dat ik daar even aan moet wennen en straks wil ik weer niks anders... |
|
|
|
|
#774 |
|
International
Fav. spelers: Hagi
|
Het is idd een kwestie van wennen. :)
|
|
|
|
|
#775 | ||
|
Bankzitter
|
Ondervindt je de geluidsprobleem ook als je gebruik maakt van een koptelefoon of een externe speaker aangesloten via de 3,5mm jack? Zo nee, dan ligt het probleem waarschijnlijk in de ingebouwde speakers. Zo ja, dan kan het mogelijk een driver issue zijn. Welke programma gebruik je voor muziek? Heb je al andere programma's uitgeprobeerd? zo nee, probeer eens een van de volgende. Winamp, Media Player Classic Home Cinema, VLC, keuze zat. Speel met de equalizer, het kan goed zijn dat de hoge tonen in de muziek door de EQ versterkt worden waardoor ze buiten de bereik van de speakers vallen. Acer levert standaard op iedere computer/laptop hun troep met alle extra's, het kan goed zijn dat de EQ of de 3D effect in de programma is ingeschakeld. Nu naar de zeik gedeelte. Acer biedt over het algemeen klote kwaliteit aan. Ik heb in de afgelopen week 3 acer notebooks gemaakt, allemaal hardware problemen waarbij 2 laptops onderdelen zijn vervangen, moederbord en scherm. Acer bood goede kwaliteit aan, maar omdat zij te snel zijn gegroeid, is de kwaliteit controle bij acer omlaag gegaan.
Omdat ik zelf persoonlijk geen uitgebreide ervaring heb met Windows 7, heb ik even snel een top 7 (hehe) geplukt van tech site. 1. Multi-touch in Win 7 With touch technology becoming the latest trend after Apples revolutionary multi-touch iPhone, Windows 7 has multi-touch for all the supported hardware. HP Touchsmart series is one of them. 2. Aero Peek Aero Peek allows Win 7 users to instantly make all the opened windows transparent. So let say, you want to see the weather on Windows 7 sidebar Gadget, this will be very useful. 3. New Taskbar Windows 7 desktop will look different now because of the new taskbar. You can now reorder the opened Window buttons. It has Jump Lists feature which will allow you to access common programs very easily. And you can see the full screen preview before switching to a window. win7_taskbar As you can see above, Quick Launch bar and taskbar are merged together in Windows 7. 4. Games Along with old Windows Vista games, Win 7 will have online version of Checkers, Spades and Backgammon. If you remember, recently there was a new robot game Tinker on Vista. This was a part of Vista Ultimate. 5. Media Center Win 7 comes with enhanced Media Center experience. It will have Internet TV which will telecast MSN channels by default and will have a desktop sidebar gadget for the same too. 6. NetBook Edition Netbooks are the light weight portable laptops used for browsing, email etc. It seems that by this year end well see Netbooks by every major Brand like HP, Dell, Sony etc. Windows 7, apart from Ultimate Edition and Business edition will also have Netbook Edition. Though, of course itll be a stripped down version. 7. Performance and User Friendliness Windows 7 will tremendously reduce the time to install an app. Also, now Windows will be less annoying with very less UAC prompt. For developers also, Win7 will reduce the time taken for developing Windows app.
Hulp nodig met computer gerelateerde onderwerpen? Draai de volgende programma voordat je post, zo kan ik je beter helpen.(vergeet niet het nummer te plaatsen in het bericht :) ) Online Audit Reporter versie 0.56 | Meer info |
||
|
|