Ga Terug   VoetbalPortaal Forum > VOETBALPORTAAL.NL > VP Archief! > Gesloten Threads
Home Forum TOTO Registreer

Gesloten Threads Hier komen alle threads die gesloten zijn...

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 3rd February 2010, 13:48   #951
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas
Fav. spelers: Bobo
De laatste keer beloofde hij dat die een speler zou halen, dat de wereld zelfs de transfer van Ronaldo zou doen vergeten. Uiteindelijk kwam Tabata...
Mesut070 is offline  
Oud 3rd February 2010, 21:03   #952
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

BJK_Egehan op de goede weg

Fav. clubs: Besiktas JK
Fav. spelers: Serdar Özkan
Kan inmiddels wel dicht denk ik...
..............................................................................................................
13
BJK_Egehan is online now  
Oud 4th February 2010, 08:27   #953
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

BJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelf

Fav. spelers: Xavi
Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
NİJERYALI KARTALLAR GELİYOR!..

Milliyet Gazetesi'nin haberine göre Nijerya’da futbol okulu açan Beşiktaş, bunun meyvelerini toplayacak. Siyah-beyazlılar, U17 ve U19 takımlarını İstanbul’a getirecek. Nijeryalılardan kurulu takımlar Kasımpaşa, Bursa, Eskişehir ve Orduspor ile hazırlık maçlarında denenecekler

Beşiktaş, futbolcu ithal edecek ama bu kez kendi yetiştirdiği isimleri Türkiye’ye kazandıracak.
Dünyanın dört bir yanında futbol okulları açarak yayılan siyah-beyazlıların oluşturduğu Nijerya Futbol Okulu, meyvelerini vermeye başladı. Burada yetişen Okoro, Chukwudi ve Yusuf Yusuf Dady’ın çok yetenekli oldukları, bu konuda Beşiktaş Yönetimi’nin de bilgilendirildiği belirtildi.

Denizli izleyecek
Geçen yönetimde yer alan, ancak bu yönetimde bulunmayan Nedim Sarsmaz, Beşiktaş Futbol Okulları projesi kapsamında, onlarca Nijeryalı genç futbolcuyu İstanbul’a getirteceğini söyledi. Yeni yönetimde olmamasına rağmen Başkan Yıldırım Demirören’in isteğiyle BJK Futbol Okulları’nın başındaki görevine devam eden Sarsmaz, U-17 ve U-19 oyuncularını tesislere getirerek Teknik Direktör Mustafa Denizli’ye izletileceği açıklandı.

Geçtiğimiz günlerde üç futbolcunun getirilmesi planlanırken, Denizli’nin yoğun programı nedeniyle bu üç oyuncunun gelişi ertelenmişti. Berlin ve Nijerya’daki futbol okullarından sorumlu olan Mesut Şeref Öndel’in girişimleriyle ertelenen üç oyuncu, bu kez tüm takım arkadaşlarıyla birlikte İstanbul’da olacak.
Bu iki takımın, Beşiktaş A2 takımıyla 27 ve 28 Mart’ta iki dostluk maçı oynayacağı belirtildi. Beşiktaş’ın, Nijerya’daki okulunun futbolcuları ayrıca Kasımpaşa, Bursaspor, Eskişehirspor ve Orduspor ile de hazırlık maçları oynayacak.
Hadi bakalim, umarim hayirli olur.
..............................................................................................................
Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 4th February 2010, 08:52   #954
Wakizashi
Inactief

Wakizashi's Avatar

Wakizashi op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
Origineel gepost door Mesut070 Bekijk Bericht
De laatste keer beloofde hij dat die een speler zou halen, dat de wereld zelfs de transfer van Ronaldo zou doen vergeten. Uiteindelijk kwam Tabata...
Ik weet het jaar 2004 nog goed, het EK was net ten einde en Besiktas flikte het om Del Bosque naar Turkije te halen met spelers als Carew erbij.

O sezonu Besiktas kupasiz bitirdi ve Avrupada erken elendi.

Het gevolg was dat Del Bosque de laan uit werd gestuurd met ruzie en dat eindigde in een zaak dat nog steeds loopt volgens mij

Yani acikcasi, dit project van Demiroren heeft die 6 jaar eerder al opgestart en daar is niets van terecht gekomen, die man blijft in een cirkel rondcirkelen.....
Wakizashi is offline  
Oud 4th February 2010, 22:49   #955
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

BJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelfBJKMaster mag trots zijn op zichzelf

Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
Çocuğuna ‘Beşiktaş’ ismini verdi

MUĞLA'nın Milas İlçesi'nde Güngör Balıkçı, yeni doğan çocuğuna fanatiği olduğu Beşiktaş takımının ismini verdi.

Balıkçı, “Yeni doğan bebeğim Beşiktaş'ın takımıma uğur getireceğine inanıyorum. Beşiktaş bu sene şampiyon olacak” dedi.

Beşiktaş fanatiği olduklarını ifade eden Balıkçı ailesi, 15 gün önce 75'nci Yıl Milas Devlet Hastanesi'nde dünyaya gelen kız çocuklarına ‘Beşiktaş' ismini verdi. Henüz kundaktaki minik Beşiktaş'ın 4 yaşındaki ağabeyinin adı da Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün logosu ve simgesi olan Kartal.

Beşiktaş futbol takımına büyük bir hayranlık beslediğini ifade eden fanatik baba, 37 yaşındaki Güngör Balıkçı, gençliğinden bu yana çocuklarına takımını simgeleyen isimler vermek istediğini kaydederek bunu da başardığını söyledi. Evlenmeden önce takım tutmadığını ifade eden Güngör Balıkçı, eşi Sibel Balıkçı'nın Beşiktaş sevgisini görünce kendisinin de Beşiktaşlı olduğunu ifade etti.

Dört yıl önce dünyaya gelen erkek çocuğuna da yakınlarının şaşkın tavırlarına rağmen ‘Kartal' ismini verdiklerini belirten fanatik baba, 15 gün önce dünyaya gelen dünya tatlısı kız çocuğuna da ‘Beşiktaş' ismini verdi. Bebeğine kimlik kartı almak için Milas Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlüğü'ne gittiğinde yetkili memurlarının şaşkınlığını gizleyemediğini anlatan Balıkçı, “Evlenmeden önce bir ahtım vardı. Çocuklarıma Kartal ve Beşiktaş ismi verdim. Şaşıranlar oldu, tuhaf karşılayanlar, hatta gülenler de oldu, ama sonuçta resmi kimlikte ismi kısmında Beşiktaş yazıyor. Takımımı çok seviyorum” dedi.

Bugüne kadar onlarca Beşiktaş maçına katılan fanatik baba Balıkçı, BJK başkanlığına yeniden seçilen Yıldırım Demirören ve ekibini kutlayarak başarılar diledi. Balıkçı, “Yeni doğan bebeğim Beşiktaş'ın takımıma uğur getireceğine inanıyorum. Beşiktaş bu sene şampiyon olacak” dedi.
Yurdum insani...

Gerçi fena bir fikir degil, tuttum.
Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 5th February 2010, 06:16   #956
ahmetBJK
Vaste Waarde in Elftal

ahmetBJK's Avatar

ahmetBJK op de goede weg

Fav. spelers: BOBÔ
Kartal yine idare eder de Besiktasi isim olarak vermek bence cahillik.

Taşeron değil neferiz, şeklen değil aslen Beşiktaş'lıyız
ahmetBJK is offline  
Oud 5th February 2010, 08:28   #957
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

Zo wil je toch niet heten.. Ik zie het al voor me op een sollicitatiebrief
13
BJK_Egehan is online now  
Oud 6th February 2010, 11:58   #958
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

weet iemand waar ik deze vest kan halen???
Mesut070 is offline  
Oud 6th February 2010, 12:14   #959
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
Modellik yaptigina göre daha yeni çikmistir. Yakinda Kartal Yuvasi'na eklenir.
Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 8th February 2010, 19:23   #960
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Muhammed'in ayak sesleri

Muhammed 15 yaş grubunda hem Milli Takım'da, hem de Beşiktaş'ta kaptanlığını sürdürürken şova da devam ediyor

Türk futbolunun gelecek vadeden yıldızlarından Muhammed 15 yaş grubunda hem Milli Takım'da, hem de Beşiktaş'ta kaptanlığını sürdürürken şova da devam ediyor. Genç yetenek, cumartesi günü Fenerbahçe ile oynanan ve Beşiktaş'ın 2-0 kazandığı, 15 yaş grubu takımında ortaya koyduğu futbolla izleyenleri kendisine hayran bıraktı. Boyu 1 metre 65 cm'ye ulaşan ve kilosu oturan Muhammed'in yeni sezon başında A Takım'a çıkarılması planlanıyor.
Vind het nog steeds zonde dat hij niet naar barca is gegaan. Barca heeft een van de beste opleidingen, misschien wel de beste. Daar zou hij veel kunnen leren.

Voordeel is wel dat als hij echt goed wordt, dat die dan bij Besiktas speelt :D
Mesut070 is offline  
Oud 8th February 2010, 20:56   #961
Wakizashi
Inactief

Wakizashi's Avatar

Wakizashi op de goede weg

Fav. clubs: Fenerbahce
Fav. spelers: Semih
De Turkse clubs zijn eenmaal egocentrisch en dom :D
Ze doen niets met die jeugdspelers, die jongen zal een paar keer in de media komen en dan verdwijnen, net als Mehmet Topcu.

Chelsea istedi Fener vermedi, cocuk umit takima kadar yukselir sonra anadolu takima gider orada biter kariyeri, tenzij de jeugdopleiding eens drastisch meer onder handen wordt genomen.
Wakizashi is offline  
Oud 10th February 2010, 18:23   #962
Kaya '93
Bankzitter

Kaya '93's Avatar

Kaya '93 op de goede weg

Fav. spelers: Deli Ibo ve Ibo T.
Vraagje: Heeft iemand een idee wanneer de inhaalwedstrijd van Besiktas tegen I.B.B. gespeeld wordt?
''Heb niet de angst om een vijand te wezen, maar heb het lef om een broeder te zijn.''

Kaya '93 is offline  
Oud 10th February 2010, 20:19   #963
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
Origineel gepost door Kaya '93 Bekijk Bericht
Vraagje: Heeft iemand een idee wanneer de inhaalwedstrijd van Besiktas tegen I.B.B. gespeeld wordt?
Waarschijnlijk volgende week woensdag of donderdag.
Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 10th February 2010, 20:58   #964
Hooligan
Winnaar Glazen Bol 2009-2010

Hooligan's Avatar

Hooligan op de goede weg

Fav. clubs: Beşiktaş
Fav. spelers: Mascherano
Prijzenkast
Glazen Bol 
Origineel gepost door BJKMaster Bekijk Bericht
Waarschijnlijk volgende week woensdag of donderdag.
Nedenini de söyle istersen..

Galatasaray'ın gelecek hafta A.Madrid maçı var, dolaylısıyla yorgun çıkacaklar bizim maça. Federasyon eksik kalmasın bizim maçıda hemen araya sıkıştıracak ki bizde yorgun çıkalım derbiye. Bu hafta oynasaydık olmazdı sanki. Neyse büyüklük bizde kalsın, 2 takımı da mağlup eder yolumuza devam ederiz.
-Was that a terrorist attack? What happened here?
+Welcome to match-day madness. Beşiktaş was in town last night.
Hooligan is offline  
Oud 10th February 2010, 20:59   #965
Arda10
Vaste Waarde in Elftal

Arda10's Avatar

Arda10 op de goede weg

Fav. clubs: Galatasaray SK
Fav. spelers: Arda Turan
Origineel gepost door Mesut070 Bekijk Bericht
Vind het nog steeds zonde dat hij niet naar barca is gegaan. Barca heeft een van de beste opleidingen, misschien wel de beste. Daar zou hij veel kunnen leren.

Voordeel is wel dat als hij echt goed wordt, dat die dan bij Besiktas speelt :D
Is wel gegaan. Maar keerde terug ..

€€€ waren niet genoeg voor Demirören.

Edit: Momo'yu A takim çikarsin Besiktas. Helal olsun derim!
Arda10 is offline  
Oud 10th February 2010, 22:51   #966
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

Hij is nog veel te jong man. Op zn vroegst over 2/3 jaar.
BJK_Egehan is online now  
Oud 10th February 2010, 23:03   #967
Kaptan
Vedette

Kaptan's Avatar

Kaptan op de goede weg

Fav. spelers: Dirty Harry
Origineel gepost door Hooligan Bekijk Bericht
Nedenini de söyle istersen..

Galatasaray'ın gelecek hafta A.Madrid maçı var, dolaylısıyla yorgun çıkacaklar bizim maça. Federasyon eksik kalmasın bizim maçıda hemen araya sıkıştıracak ki bizde yorgun çıkalım derbiye. Bu hafta oynasaydık olmazdı sanki. Neyse büyüklük bizde kalsın, 2 takımı da mağlup eder yolumuza devam ederiz.

Adamlar bugun Kupa macindan donsun, yarinda size oynasin diyorsun?
Kaptan is offline  
Oud 11th February 2010, 08:43   #968
Arda10
Vaste Waarde in Elftal

Arda10's Avatar

Arda10 op de goede weg

Origineel gepost door BJK_Egehan Bekijk Bericht
Hij is nog veel te jong man. Op zn vroegst over 2/3 jaar.
Hoe oud? Vanaf 16 jaar zou ik hem met de A-kern laten trainen/spelen. Kijk naar Lukaku bij Anderlecht.

Talent için yas farketmez.
Arda10 is offline  
Oud 11th February 2010, 09:48   #969
BJK_Egehan
TMod (Besiktas)

BJK_Egehan's Avatar

Hij is nu 14 toch?
BJK_Egehan is online now  
Oud 11th February 2010, 09:58   #970
Arda10
Vaste Waarde in Elftal

Arda10's Avatar

Arda10 op de goede weg

Origineel gepost door BJK_Egehan Bekijk Bericht
Hij is nu 14 toch?
3 januari 1995.

Is een maand geleden 15 geworden ;)
Arda10 is offline  
Deze post is positief gewaardeerd door...
BJK_Egehan (11th February 2010)
Oud 11th February 2010, 17:54   #971
BJKMaster
Administrator

BJKMaster's Avatar

Prijzenkast
VP TOTO EK/WK Pools 
KARTAL`A SÜRPRİZ ZİYARET

Fransa`nın Olympique Lyon Kulübü`nün temsilcileri, Beşiktaş Kulübü`nü ziyaret etti.

Olympique Lyon Kulübü temsilcileri Olivia Bernardean, Senge Bex ve Thomas Belleteste, önce Akaretler`deki BJK Plaza`yı, kulüp genel koordinatörü Levent Çifter ile birlikte gezdiler. Daha sonra Levent Çifter ile birlikte BJK İnönü Stadı`nda bir süre inceleme yapan Olympique Lyon temsilcileri, buradan da Ümraniye`deki BJK Nevzat Demir Tesisleri`ne gitti.

Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Engin Baltacı ile birlikte bir süre BJK Nevzat Demir Tesisleri`nde incelemelerde bulunan Olympique Lyon temsilcilerinin, orman içindeki tesislerden etkilendikleri bildirildi.
Enteresan..

Necip Beşiktaş'tır!
BJKMaster is online now  
Oud 13th February 2010, 00:29   #972
Kaya '93
Bankzitter

Kaya '93's Avatar

Kaya '93 op de goede weg

Fav. spelers: Deli Ibo ve Ibo T.
Ik ben toch benieuwd geworden... waarom ik hier zo weinig zie, zien in de zin van waar dit forum voor bedoeld is. Namelijk het fatsoenlijk discussieren en praten over voetbal, met bijkomende uitgebreide posts. Ik ben in de veronderstelling dat dat de laatste tijd, met alle respect, een beetje ontbreekt.

Vandaar dat ik op het idee kwam met mijn nieuwsgierigheid en energie naar buiten te treden en een ''nieuw'' onderwerp aan te snijden wat betreft onze selectie-spelers. Ik wil het namelijk hebben over onze vaste, alhoewel, in mijn ogen tenminste de meest constante spits van de laatste seizoenen, Deivson Rogerio da Silva, ''Bobo''. Waarom?, zul je je misschien afvragen.

Die ''waarom?'' zou voort kunnen komen uit het gegeven dat spelers die al een tijdje bij ons zitten, voor lief genomen lijken te worden. Ze worden een beetje vergeten, als het ware. Ze zijn er, maar of ze aanwezig zijn? Ik merk dat dat hier op het forum ook (lichtelijk) het geval is. Bepaalde zaken waar al ooit overheen is gegaan, lijken niet meer te worden belicht. Combineer dit gegeven met de veronderstelling dat dit topic wat kwalitatieve posts (zie mijn omschrijving daarvan boven in dit bericht) betreft een beetje aan het uitdrogen is, en je krijgt mijn motivatie om er zoveel mogelijk aan te doen om daar verandering in te brengen.

Oke, genoeg over mij, ik wil het graag over onze nummer 1 spits ''Bobo'' hebben. Het valt me op dat zijn aanwezigheid bij onze club niet voldoende erkend wordt.
Ten eerste, en dit zeg ik als eerste omdat dit me het meest in het oog springt, is het, gekeken naar de laatste jaren, vrijwel de enige ''constante'' spits die we in onze selectie hebben. Ieder seizoen prikt Deivson er een redelijk aantal in. Misschien geen knallend gemiddelde, maar kijkend naar wat de andere voorhoedespelers er bij ons de laatste jaren van hebben gemaakt, durf ik de prestatie van onze nummer 13 uitmuntend te noemen. Misschien wordt dit ook wel versterkt omdat de door ons geliefde club lang niet altijd constantheid uitstraalt. Een speler die in deze omstandigheden toch nog zijn mannetje weet te staan en doet waar hij voor bedoeld is, verdiend in mijn ogen zijn verdiende lof.

Deze lof valt bij onze club zelf ook niet voldoende af te zien. Bobo is een van de weinigen die meer dan vier jaar bij ons zit. Dit zegt al behoorlijk wat. Maar waarom is het dan niet duidelijk aan onze club en de rol van de beste man af te zien, dat hij bepaald geen onbekende is? vraag ik me dan af. Van een speler die al in zijn vijfde seizoen bij ons zit, zou je toch zeggen dat hij een prominentere rol heeft in het team. Ik krijg de indruk dat dit niet het geval is.

Als een van de weinige voorhoedespelers van de laatste jaren die zijn werk tenminste wel, en constant doet, verwacht ik wat meer krediet en zeker respect voor zijn prestaties binnen de club. Bobo krijgt nog altijd niet echt de garantie dat hij, al heeft hij dit mijns inziens allang bewezen, de nummer 1 spits van onze club is. Dit is frappant te noemen, en straalt een bepaalde onzekerheid uit. Een onzekerheid waarvan ik niet op zou kijken als deze ook effect op hem zelf heeft.
Onze trotse nummer 13 moet behandeld worden zoals hij het heeft laten zien: Doen waar je voor in het veld staat.
Als de club, en daarmee bedoel ik eigenlijk de trainer, (hoewel er in de laatste jaren een paar voorbij zijn gekomen) ook doet wat ze moeten doen, namelijk Bobo zijn kwaliteiten, prestaties en inmiddels verworven status recht aan doen, zou ik dat terecht vinden.

Ook voor de medeforummers hier; mijn boodschap is dat we, ook als club, niet moeten vergeten wat we al binnen onze gelederen hebben, en daarover onze waardering niet onder stoelen of banken moeten steken. Deivson is daar een goed voorbeeld van. Er moet niet teveel gelet of ''gegeild'' worden op transfers en nieuwe spelers. Er moet voldoende gekeken worden naar wat we al hebben, en verder worden gewerkt aan constantheid en een bepaalde regelmaat binnen de club. Iets wat in mijn ogen op dit moment zeker een gemis binnen de club is. Langetermijn moet het woord zijn, kortetermijn mag je uit het woordenboek schrappen. Het besef dat we al onderweg zijn, moet duidelijker naar voren worden gebracht. Wederom, vind ik Deivson Rogerio da Silva, ''Bobo'' daar een goed voorbeeld van. Hij heeft het al laten zien.

Saygilarimla, Kaya '93
''Heb niet de angst om een vijand te wezen, maar heb het lef om een broeder te zijn.''

Kaya '93 is offline  
Oud 13th February 2010, 08:56   #973
HC_BJK
Regelmatige Invaller

HC_BJK's Avatar

HC_BJK op de goede weg

Fav. spelers: Romario/Sergen/Oktay
Ik ben het helemaal met je eens Kaya. Bobo is onbetwist onze beste spits. Zijn aanwezigheid wordt door de technische staf en bestuur, maar ook door sommige supporters inderdaad voor lief genomen. Hoeveel spitsen heeft BJK de laatste jaren gehad die zo goed waren? Bobo heeft voor de Turkse competitie bijna alles. Hij kan scoren, een bal vasthouden, een mannetje passeren. Er wordt weleens gezegd dat hij de laatste twee punten niet beheerst. Nou, kijk de wedstrijden van dit en vorig seizoen maar eens terug. Hij staat regelmatig op een eiland en toch is door hem aansluiting van de middenvelders mogelijk. Waarom supporters en club eventueel open staan voor een verkoop begrijp ik echt niet. Nobre verdient meer dan het dubbele van Bobo (2,5 miljoen resp. 1,1 miljoen). Als het bestuur het in 2011 aflopende contract van Bobo opwaardeert en verlengt hebben we de komende jaren nog steeds deze uitstekende spits in onze gelederen. Een verkoop zou ik alleen toestaan als Batuhan en Ali Kucik een plaats in de basis (kunnen) veroveren.

Bobo heeft ook een uitstekende mentaliteit, voor zover ik kan beoordelen. Denizli gaf vorig seizoen na zijn komst lange tijd de voorkeur aan Nobre. Bobo werd pas basisspeler na de blessure van Nobre en werd vervolgens zeer belangrijk in het behalen van de titel. Ook dit seizoen werd Bobo door Denizli als reserve beschouwd (tegen ManU werd hij zelfs buiten de selectie gehouden). Maar waar de andere aanvallers allemaal faalden heeft Bobo wederom laten zien dat hij de beste spits en misschien zelfs de beste speler van BJK is. Ik hoop echt dat hij nog lang blijft en zo goed blijft spelen. Wat hebben we er aan om hem voor 7 of 8 miljoen te verkopen en vervolgens meer te moeten betalen voor een mindere speler.
HC_BJK is offline  
Deze post is positief gewaardeerd door...
Kaya '93 (13th February 2010)
Oud 15th February 2010, 09:47   #974
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

To view links in this forum your post count must be 10 or greater. Your post count is 0 momentarily.
Mesut070 is offline  
Oud 15th February 2010, 10:10   #975
Mesut070
Vedette

Mesut070's Avatar

Mesut070 op de goede weg

Denizli'den bırakma sinyali

Beşiktaşımız'ın Teknik Direktörü Mustafa Denizli'nin sezon sonu takımı bırakacağı öğrenildi.

Beşiktaşımız'ın Teknik Direktörü Mustafa Denizli'nin sezon sonu takımı bırakacağı öğrenildi. Geçtiğimiz günlerde ciddi bir operasyon geçirip, aort damarındaki 5.2 mikronluk genişleme stent takılarak durdurulan Denizli'ye yakın arkadaşları baskı yapmaya devam ediyor. Operasyon sonrası, "Kendini yıpratma, keyfine bak. Stres sana iyi gelmiyor. Başkanla konuş ve artık şansını daha fazla zorlama" yönündeki dost telkinleri son günlerde iyice doruğa çıktı. Son Gazianntep maçında da bitkin ve yorgun gözüken kurt hoca, tüm baskılara rağmen, "Aldığım işi yarım bırakmam. Ben gayet iyiyim. Sözleşmemi tamamlayacağım. Gerekirse sezon sonu bırakırım" dedi.

BU HAFTA KONTROL VAR
Yakın arkadaşları Erol Kaynar ve Can Çobanoğlu başta olmak üzere kızları da Denizli'nin en azından bir süre teknik adamlığa ara vermesini istiyor. Bu hafta kontrolden geçmesi beklenen Mustafa Denizli'nin Galatasaray maçına konsantre olmaya çalıştığı öğrenildi.
Mesut070 is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

VoetbalPortaal (versie IV, beta) copyright © 2005-2010.